Beantwoord

meisje verkering vragen

  • 8 March 2020
  • 4 reacties
  • 389 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Yoo tjaps haha grapje, hoii iedereen ik heb een dringende vraag, ik vind een meisje super leuk en we kunnen het goed met elkaar vinden. Ik weet niet of zij mij leuk vind, maar we hebben wel veel de zelfde interesses. We hebben een goeie band met elkaar. Ik weet het dat de  friendzone een optie is, maar laten we dat er even buiten houden. Hebben jullie tips hoe ik het het beste kan vragen? Sowieso in RealLife geen appje, en het liefst niet door vrienden mr zelf vragen. En dan tijdens school, of daarna, met anderen of zonder anderen. Vragen of ze even in de pauze naar 1 bepaald plekje komt.🤷🏻‍♂️ Ik weet het niet

ik hoor het graag. Alv bedankt!

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 March 2020, 13:32

Bekijk origineel

4 reacties

ik zou vragen of ze na school wil afspreken of in het weekend, dat meerdere keren doen. stel je denkt dat zij het ook leuk vindt dan vraag je het na een paar keer afspreken.

Reputatie 4
Badge +3

ik zou vragen of ze na school wil afspreken of in het weekend, dat meerdere keren doen. stel je denkt dat zij het ook leuk vindt dan vraag je het na een paar keer afspreken.

Voorstellen wat ik zou kunnen gaan doen? Weet niet wat meiden leuk vinden. Moet je echt iets gaan doen doen of is buiten chillen ook goed?

Hey 

Je vroeg of buiten chillen een optie was, ik ben zelf een meid en ik zou het niet erg vinden maar er zijn leukere dingen om te doen. Ga bijvoorbeeld samen naar de Mc Donald’s, niet heel bijzonder maar het is wel erg gezellig en lekker. ;)  Ligt er ook aan of jullie overdag of ‘s avonds gaan afspreken.

 

Reputatie 4
Badge +3

Hey 

Je vroeg of buiten chillen een optie was, ik ben zelf een meid en ik zou het niet erg vinden maar er zijn leukere dingen om te doen. Ga bijvoorbeeld samen naar de Mc Donald’s, niet heel bijzonder maar het is wel erg gezellig en lekker. ;)  Ligt er ook aan of jullie overdag of ‘s avonds gaan afspreken.

 

Smart ass😉 dat is zeker slimm thxxx

Reageer