Vraag

Meisje probeert mijn bff en vriendje af te pakken

  • 24 June 2021
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Badge

Een meisje uit mijn klas probeert mijn bff af te pakken en ik ben er ookachter gekomen dat ze mijn vriendje leuk vind want ik was vandaag niet op school en ze is de hele dag met hem bezig geweest (flirten) ik ben nu zo boos heeft iemand misschien tips om mezelf minder boos te maken en om haar duidelijk te maken dat ze dat niet meer moet doen 


3 reacties

Heyy, 

Wat een nare situatie zeg! Ik denk dat ze gewoon jaloers is op jou. Misschien kijkt ze wel een beetje tegen je op en, ja het klink misschien een beetje raar,  ben je een voorbeeld voor haar, omdat zij dezelfde vrienden en vriendje wilt, Maak jezelf dus niet boos! Tis pure jaloezie. 

Je zou het haar duidelijk kunnen maken door is met haar een gesprek aan te kunnen gaan en dan duidelijk te zeggen wat jou niet helemaal lekker ligt. 

Voor als je hier toch frustrerend van wordt, kan je het best even afleiding zoeken. Denk aan een film kijken, wandelen, een spelletje doen, etc. 

Hopelijk heb ik je iets verder geholpen!

Joee!

Badge

Hallo @Anoniempip,

 

laat ik beginnen met te zeggen dat het een nare situatie is. 

 

Het kan inderdaad voorkomen dat 2 personen tegelijkertijd op 1 persoon valt. Maar dat maakt de situatie er niet beter op. Uit jou bericht maak ik op dat je al een relatie met de desbetreffende jongen hebt. Misschien eens wat vaker leuke dingen doen. Dan is hij haar al zo vergeten. Denk ik. Verder kan ik er niet echt op ingaan o.i.d.

 

Hoezo ‘’bff’’ afpakken. Mijn visie, is dat je met jullie drieën toch gewoon goede vrienden kunnen zijn? Of is er iets gebeurd waardoor dat niet kan? En in welke zin bedoel je dat (‘’Afpakken’’)? Maar om in te spelen om jou situatie: Je kan is met haar gaan praten. Elkaar duidelijk maken wat jullie nou precies dwars zit en vervolgens samen tot een oplossing komen. 

 

Ik hoop je geholpen te hebben, nu moet ik zeggen, dit is niet mijn beste advies maar iets is beter dan niets.

Met vriendelijke groet,

hotelwasbolkon

Reputatie 4
Badge +2

Praat erover met je vriendje en bff. Niet met haar, die gaat toch niet stoppen. 

Zeg tegen je bf en je bff dat het je stoort en vraag of ze er rekening mee kunnen houden, en het meisje negeren. Als ze dat doen, dat zal dat meisje wel ophouden.

 

Maar het is ook wel weer zo, dat dat meisje je bff niet kan afpakken. Je bff mag vrienden zijn met wie ze wilt. Je kan nooit iemand van iemand afpakken. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als je bff zei dat je geen andere vrienden mocht hebben?? 

( reacties samengevoegd voor overzichtelijkheid )

Reageer