Skip to main content
Vraag

meisje ontmoet

• October 2, 2025
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal,

ik heb een meisje op Snapchat toegevoegd en ze is heel knap. Ik zou haar wel als vriendin willen maar ik denk (en weet zelfs bijna zeker) dat ze dat niet wil. Ik doe namelijk geen sport, heb een klein spek buikje (ik heb geen overgewicht ofzo hoor) en heb een bril. Mijn vrienden zeggen ook dat ik een groot voorhoofd heb. Ik vind zelf wel dat ik een goede kledingstijl heb. Ik heb ook een soort Side part als kapsel. Door dit alles ben ik erg onzeker. Weet iemand hoe ik haar überhaupt vraag (ik weet trouwens niet of ze een vriendje heeft) en of ik haar kan krijgen?  Jullie zouden me hier echt super mee helpen. 

2 reacties

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 2, 2025

Ik weet niet, ik zou denk ik beginnen met gewoon met haar praten en gewoon het gesprek verder ontwikkelen stukje bij beetje. En dan kan je als je denkt dat jullie elkaar goed genoeg kennen het gesprek subtiel sturen naar wat jij van haar wilt weten.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 3, 2025

Hee ​@Anoniemejongen15 😊 ik snap dat je denkt dat je niet leuk genoeg bent, maar dat is echt niet zo hoor! Een bril of een buikje maakt helemaal niks uit, mensen vinden je leuk om wie je bent. Als je dat meisje wil leren kennen kan je gewoon gezellig met haar praten op Snapchat.

Je kan iets simpels sturen zoals: “hee hoe gaat het?” of “kijk jij ook die serie?” en dan praten jullie vanzelf meer. Misschien wordt ze wel je vriendin, misschien niet, maar dat zegt niks slechts over jou. Gewoon jezelf zijn is het allerbelangrijkste 💕.

xx liefs Wolf 🐺