Vraag

meisje negeert me, dan appt ze me een dag heel veel en dan weer niet en herhaalt zich steeds

  • 8 September 2019
  • 6 reacties
  • 294 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heb met een meisje contact via snapchat waar ze me de ene dag dus heel veel snapt terwijl ik nog niet eens tijd heb om te reageren, en dan een paar dagen stuur ik haar wat opent ze het wel maar reageert ze er niet op en dan begint ze mij weer veel te snappen en dan blijft het zich steeds herhalen, wat wil ze nou van me?

6 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Ze wilt niks van je waarschijnlijk. Anders zou ze wel standaard veel aandacht geven
Ik zou gwn duidelijk tegen haar zijn en vragen wrm ze zo doet.
Ik weet niet of je wat voor haar voelt, maar zoals je het nu verwoord klinkt het alsof ze gewoon je ziet als een 'vriend'. Het lijkt erop dat ze je snapt als ze zich verveelt. Om jezelf te beschermen zou ik niet teveel aandacht aan haar geven. Om het te testen moet je eens proberen om zelf niet te reageren op haar, eens zien wat ze dan zegt. Het kan ook zo zijn dat ze het zelf niet eens doorheeft.
Ik zou me er niet teveel van aantrekken. Zelfs als ze alleen tegen je praat wanneer ze zich verveelt, het boeit niet: als jij haar aardig vindt, en zij jou, waarom zou je dan niet gewoon met haar praten. Mensen zijn te bang om gebruikt te worden, maar als de persoon die jou gebruikt gewoon een prima persoon is, wat is dan het probleem. Kijk, als ze nasty gaat doen of iets, dan moet je jezelf inderdaad beschermen en afstand nemen, maar als ze gewoon normaal doet, waarom niet gewoon af en toe met haar snappen. Who cares, we maken veel dingen te groot, gewoon niet teveel aandacht besteden aan of ze wel of niet reageert, geniet gewoon van haar aandacht als ze die wél geeft. Maar zo denk ik, je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt! 🙂
Haha meisjes,

Als zij je een dag heel veel snapt, en jij niks terug stuurt die dag, is ze boos.
Je negeert haar denkt ze!
Als jij een paar dagen later iets stuurt, is ze waarschijnlijk zo aan het denken, jij stuurde me toen bijna niks terug dus ik doe het ook niet.
DIt herhaalt zich omdat ze spijt krijgt.
En ja eerlijk gezegd, als zij jonger is dan 15 snapt ze jullie als jongens niet! En ja klinkt misschien raar. Maar het is wel zo
Ik vind dat ik dit als meid mag zeggen lol namelijk... Meiden zijn verwarend.

Op dit punt kan niemand precies zeggen wat ze wil behalve zijzelf. Vaak is "hard to get" wat er aan de hand is of er is idd echt niet zo veel interesse. Het is heel lastig te zeggen.

Je zou het kunne vragen maar je kan ook zelf proberen wat minder of juist wat meer contact te vragen en kijken hoe ze daar op reageert.

Suc6.

Reageer