Vraag

meisje mee uit vragen

  • 16 December 2019
  • 9 reacties
  • 295 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

ik ben al een tijdje stapelverliefd op een collega van mij (zij ook op mij volgens mij). Nou heb ik het hier over gehad met vrienden van mij. Zij zitten mij heel erg te pushen om haar mee uit te vragen. Ik wil het wel maar ik durf het niet. Heeft iemand tips? Het gene waar ik tegen op zie is als zij mij afwijst is het nog wel een collega die je gewoon moet kunnen aanspreken op het werk. 
groeten Anon


9 reacties

Heyy,  ik begrijp je volledig. Ik had zelf ook een collega die ik erg leuk vond. Dit is nooit wat geworden maar ik  heb wel een paar tips om dichter bij haar te komen. Als je haar nummer hebt of iets anders waarmee je haar kan berijken (of je doet het face to face) vraag haar een keer van 'hee we moeten echt een keer chillen’ bijvoorbeeld en wacht af op haar reactie. Als je het gevoel hebt dat ze ook op jou is wil ze vast wel een keer afspreken. Probeer dan een band op te bouwen en probeer een beetje van haar gevoelen te onttrekken zodat je wat meer te weten komt over hoe ze zich voelt bij jou. 

Hallo Anoniem20016482 :)

Je kan bijvoorbeeld kijken of het wederzijds is, op verschillende websites staan wel tips waar je kunt kijken of het wederzijds is. Je kan ook wachten tot zij jou uit vraagt maar veel meisjes vinden dat jongens het moeten doen (jammer genoeg). Je kan ook rechtstreeks vragen of ze met je uit wil maar er blijft altijd een kans bestaan dat ze niet op je valt.

-Dr8gon99

Oke, dankjewel. Ik zal even het opzoeken of zij ook op mij is. Hebben andere mensen nog tips?

Oke, ik ben er achtergekomen dat zij ook op mij is. Alleen hoe vraag ik dat dan, ik ben nog al zenuwachtig en durf het niet 😔

Reputatie 1
Badge +1

Je hebt eigenlijk 2 opties

optie 1: straigh to the point: ik vind je leuk, jij mij ook? (hier zegt ze dan ja als het goed is) Zullen we een keertje uit eten gaan samen?

optie 2: opbouwen: we werken nu al een tijdje samen en we hebben altijd veel lol samen. Ik vind je al een tijdje leuk en ik was benieuwd of het ook wederzijds is. (hier zegt ze dan ja als het goed is) Vind je het leuk om een keer samen iets leuks te gaan doen? Lekker uit eten bijvoorbeeld bij dat restaurant in het dorp?

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Veel succes!

Karel

Ze is ook op jou. Dat maakt alles echt veel gemakkelijker. Je kan het nu bijna niet verpesten. 

Dankjewel voor de reacties, 

waar en wanneer is een goed moment om verkering te vragen

Oke, zij maakte de opmerking op het werk laatst: Ik hou van jou. Ik denk dat ik genoeg weet….. ga haar binnenkort om verkering vragen. 

succes!

Reageer