Skip to main content

Meisje kijkt vaak in klas

• March 9, 2026
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1

Heeeeyyyy allemaal😀!

Vandaag was best een vreemde dag, omdat een meisje uit m'n klas - het meisje dat ik leuk vindt - vandaag erg vaak naar mij keek, leek wel. Ik keek echt héél vaak haar kant op en toen zag ik haar gewoon naar míj kijken. Waarom?

Want ik heb haar al een lang tijdje geleden verteld dat ik haar leuk vindt en toen zei ze dat ze de klik niet voelde. En ik dacht dat dat nog steeds zo was, want er is intussen vrij weinig veranderd: we praten nog steeds niet, of zo. 

Dus weet iemand waarom ze naar mij kijkt tijdens de les🤔? 

Alvast bedankt voor jullie hulp 😊

5 reacties

Quokka
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

Hoi hoi!

Oke ik heb 3 opties bedacht:

1. Gefeliciteerd, ze heeft zich bedacht! Ze wil nu heel graag verkering met je.
  2. Ze vind het een beetje awkward, en kijkt naar je zo van: waarom ik?
  3. Ze keek naar de persoon achter je

Ik hoop voor je dat het 1 is, keep us updated!

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 10, 2026

Hey, hallo!

Quokka, bedankt voor je reactie😘! Vandaag heb ik haar weer een paar keer zien kijken naar mij en als ik dan keek, dan keek ze weg! Ik snap er echt helemaal niks meer van

En o ja, vandaag toen we bij de kluisjes stonden om weg te gaan, stond ik daar kort alleen omdat m'n vrienden daarvoor even een stukje weg waren gelopen en toen kwam zij aangelopen. Haar kluisje zit dicht bij mijn kluisje, maar in plaats van naar haar kluisje te gaan liep ze door naar het kluisje van haar vriendinnen. Toen ik klaar was met m'n jas pakken en naar m'n vrienden liep, zag ik dat zij naar haar kluisje toe liep. 

Waarom toch?  🤔

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 10, 2026

Hi, dit zijn wel typische tekenen dat ze jou leuk vindt🙃 Dat is namelijk (onbewust) vaak oogcontact maken, wegkijken, etc. Eig precies wat jij zegt😊

Ik denk dat je het wel opnieuw kunt proberen. Alleen als jij dit zelf wil, natuurlijk.  

Liefs♥︎

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

Het ding met oogcontact is of ze probeert oogcontact met jou te maken omdat ze het leuk vind of ze probeert juist jou te onderschepen terwijl jij oogcontact met haar maakt snap je. Het is een beetje een moeilijke kwestie maar ik hoop dat je er uit komt

(ps ik hoop voor je dat het het eerste is 😉)

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 12, 2026

Ik heb dit ook maar bij mij zei ze tegen anderen in de klas dat ze denkt dat ik haar leuk vindt dit is ook wel zo maar ik denk dat het eerder omgekeerd is ik kijk wel veel naar haar.

Ik ben misschien verliefd maar heb dat gevoel niet echt heeft iemand hier een oplossing voor? Het is ook al zeer lang geleden dat ik nog verlieft ben geweest dus misschien ben ik dat gevoel kwijt of vergeten ofz?

Ik heb ook m’n twijfels bij haar want ze heeft elke 3 weken een andere jongen waar ze mee samen is?