Vraag

Meisje als bestfriend

  • 4 February 2019
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

Badge
Hai ik ben 13 jaar en heb een meisje als bestfriend ik vraag me af of dit raar is ???

6 reacties

Nee hoor. Ik ben 17 en mijn allerbeste vriend die ik het meest vertrouw is ook een meisje.
Er is geen enkele reden waarom dit raar zou zijn.

-En even los van het onderwerp- al zou je homosexueel zijn, in de huidige maatschappij word het geaccepteerd door de meeste mensen. Er is dus helemaal niets raars aan.
oh is niet raar hoor.
Dat is helemaal niet raar hoor. Ik vind zelf dat aan vriendschap geen regels zitten. Wanneer jij diegene vertrouwt is het nooit erg. Jij voelt je goed bij haar en dat is juist super fijn! Ik heb zelf ook veel jongensvrienden. Je hoeft je dus nergens voor te schamen.
Ik denk dat het ook niet zo vreemd is.
Misschien is het minder gebruikelijk, maar het gaat er om dat je iemand hebt die je kunt vertrouwen en waarmee je het gezellig kunt hebben.
Hoi

Ik heb ook een jongen als beste vriend.
Van de week is hier ook het zelfde gevraagt. Misschien heb je daar iets aan. Het is heel normaal om goeie vrienden te zijn met een meisje als je een jongen bent. Maar mensen kunnen er wel denken en zeggen dat jullie een stelletje zijn. Maar dat hoeft natuurlijk niet he. Jullie zijn de gene die het beter weten...

Groetjes
Bella

Reageer