Vraag

meisje 16 afspreken jongen 18

  • 4 December 2018
  • 6 reacties
  • 207 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hee ik ben een meid van bijna 16 en ga morge met een jongen van 18 afspreken in de stad. we hebben al veel gesnapt enzo en soms gebelt. maar vind t echt heel spannend. maar een vriendin weet dr van dus kan opzich niet fout gaan.
hoe denken jullie dr over

6 reacties

Ik snap wat je bedoelt.
Ik vind dat het wel kan, maar je moet altijd oppassen want je weet maar nooit wat een (officieel gezien) volwassene met nog (officieel gezien) een kind wil.

Zorg dat er je in ieder geval iemand kan bereiken als er iets mis gaat.
Verder zeg ik veel plezier met je afspraak
dankjewelll!! ja tuurlijk zorg ik dat ik iemand kan bereiken
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Kan inderdaad weinig echt fout gaan als je in het openbaar bent dus kan prima. Het is niet aan mij om over het aanwezige leeftijdsverschil te oordelen. Zolang jullie er beide geen probleem mee hebben is dat ook prima.

Vooral veel plezier gewenst en hopelijk is het face to face ook wat.
Hee, ik dacht zal even laten weten hoe t was haha

We hadden eerst gwn rondgelopen in de stad cadeautje gehaald voor zn broertjes en daarna zijn we ergens wat gaan drinke. Ik vond het echt heel gezellig en hoop dat het echt iets word heb dr wel vertrouwen in. En ik merkte echt niet dat hij 18 is !
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Leuk dat je laat weten hoe het gegaan was en ook leuk om te zien dat je er zo enthousiast over bent. Ik hoop voor je dat er meer in zit. Fijn ook dat het leeftijdsverschil geen direct probleem is. Staat er al een nieuwe afspraak gepland of zit deze nog in de pijpleiding?
Hey cuijua,
Leuk dat je reageert! Ja volgende week gaan we wss afspreken en dan komt hij naar mij toe!
groetjess xx

Reageer