Vraag

meiden taal

  • 7 December 2019
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat bedoelt een meisje wanneer ze zegt (onder insta post)

"Hella heart eyes for you but imma keep wearing these shades" 

Mijn engels is sws al slecht maar meiden praten af en toe onbegrijpelijk. Help me!!! Thx! 

Ik had ook met haar een soort verleden qua liefde mr nu geen contact enzo


4 reacties

Heyo,

Wat ze precies bedoeld weet ik ook niet. Wel zie ik dat meerdere mensen deze tekst gebruiken.

Misschien zeg ik het helemaal verkeerd hoor. Maar misschien bedoeld ze daarmee dat je er goed uitziet. Of juist negatief dat zij mooier is dan jij. 

Maar idk. Er zijn hier vast en zeker wel forumleden die weten wat er mee bedoeld wordt.

 

See ya!

Spookyzx. 

Heyo,

Wat ze precies bedoeld weet ik ook niet. Wel zie ik dat meerdere mensen deze tekst gebruiken.

Misschien zeg ik het helemaal verkeerd hoor. Maar misschien bedoeld ze daarmee dat je er goed uitziet. Of juist negatief dat zij mooier is dan jij. 

Maar idk. Er zijn hier vast en zeker wel forumleden die weten wat er mee bedoeld wordt.

ja ik had idd eerder al gegoogled op hella hearts en daar stond idd ool al iets over mooi maar dan dat over shades begrijp ok dan niet die 2 dimgen samen gaat niet goed in mijm hoofd dan krijg ik erorr 452 überhaupt bij engels krijg ik al een error haha

 

 

Een meiden ding dat het oog schoonheid aantrekt maar dat de ware schoonheid van het hart niet gezien wordt 

Het zegt ik heb oog voor jou al blijf ik blind dus hartjes uit verleiding en zonnebril als blindheid 

Hallo Yyqqzzbb :)

Ik ben zelf geen meisje maar ik denk dat ze bedoelen dat ze jou mooi/lief vinden maar dat ze niet veranderen ofzo. Ik weet het niet zeker maar dat leid ik af van je post.

Ik hoop dat ik je geholpen heb.

-Dr8gon99

Reageer