mannen en kinderen

  • 13 April 2018
  • 4 reacties
  • 276 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii!
ik heb een vraagje, ik vind het echt heel aantrekkelijk of nouja aantrekkelijk.. ik vind het leuk als een man leuk met kinderen is. Vinden mannen dit andersom
ook? En net als nu ben ik 17 en vind ik het nu al leuk om in de toekomst te kijken met kleine kindjes, zijn er mannen die dat ook hebben? Iets zegt mij echt dat altijd vrouwen veel meer kinderliefde hebben dan mannen op deze leeftijd. Dus aanjullie mannen, vinden jullie kindervriendelijke vrouwen aantrekkelijk? Vinden jullie zelf kinderen leuk & op welke leeftijd zouden jullie kinderen willen.

4 reacties

Hi sweetxheart,

als je een jongen zoekt die goed met kinderen om kan gaan dan moet je bij mij en mijn twin zijn. Als er visite is met kleinere kinderen, dan zijn wij het meestal die de hele tijd met ze spelen. Onze andere broers zijn het veel sneller beu, maar wij niet.

We hebben onze nichtjes leren fietsen; dan loop je dus als een malloot de hele tijd achter dat fietsje aan en hoop je dat je ze kunt opvangen voordat ze de grond raken. Nu kunnen ze fietsen en dan gaan we met ze naar het bos fietsen (200 meter verderop) en daar rondjes rijden en dan mogen ze van ons door de plassen en de modder rijden. Vinden wij ook leuk, nog steeds.

In het pretpark zijn wij ook de enige van onze broers die de halve dag met een nichtje op onze schouders rondlopen, ook al doen die steeds ons haar door de war en soms kwijlen ze ook een beetje en hebben van die plakhandjes, maar ja. Wij doen dat gewoon. Als zij een leuke dag hebben, hebben wij dat ook. Op de terugweg in de auto vallen wij meestal eerder in slaap dan onze nichtjes. Zal wel door de buitenlucht komen ofzo.

We hebben laatst 3 uur lang op de grond gelegen met ons nichtje van 4 om een legpuzzel van 16 stukjes op te lossen. En ik kan je vertellen dat het gelukt is, maar ik moet er wel bij vertellen dat we hulp hebben gehad van ons nichtje :P

Ook komt er wel eens een jongen van 12 op bezoek mee met zijn moeder (= vriendin van mama) en de eerste keren dat ze bij ons kwamen zei ze dan “hij is heel druk en luistert slecht, dus als jullie het strakjes beu zijn om met hem te spelen, dan zeg je het maar, dan gaan we weer naar huis, als hij onhandelbaar wordt”. Wij dachten “huh, hij ziet er uit als een leuke jongen, waarom zou hij dat doen”. Het antwoord was “hij is autistisch en hij voelt zich niet bij iedereen op zijn gemak en dan slaan de stoppen soms door”.

Nou, wij hebben de hele middag met Lego gespeeld en hij mocht zeggen wat we gingen bouwen en hij was heel aardig en rustig. Hij is ook heel slim en weet wat hij wil. Dus, hoezo druk en slecht luisteren? Daar hebben we niks van gemerkt. Enige is nu, dat elke keer dat hij komt we een middag kwijt zijn aan hem, maar dat vinden we niet erg. We kunnen wel met hem lachen. Als we het spelen beu zijn gaan we gewoon met hem zwemmen of in de jacuzzi zitten.

Dus, ja, wij vinden kinderen wel leuk, maar we zijn het zelf ook nog, dus beter wachten we even met kinderen van onszelf. Waar we nog een beetje aan moeten wennen is dat die kleintjes altijd zo vroeg wakker worden en dan stiekem onze kamer binnen sneaken en bleven ze dan maar zo rustig, maar dan begint de pret en gaan ze ons wakker maken en altijd TE vroeg. Maar ja, dan zie je die koppies en denk je “was ik maar ergens anders”. Nee hoor, dat laatste is een grapje. We denken dan “waren die kinderen maar ergens anders” 😉 🆒

Btw aan baby’s vinden we niet zo veel, die kunnen alleen lachen, boeren laten, poepen en van die dingen. We zouden wel goed voor ze zorgen als we ze zelf zouden hebben, want als je kinderen leuk vindt, zal je toch eerst met een baby moeten beginnen. Het begint pas echt leuk te worden als ze iets kunnen, zoals lopen en praten.

We vinden kinderen wel grappig, omdat ze nog lekker veel fantasie hebben, net als ons haha. Wij kunnen op hetzelfde niveau met ze praten over het maken van een pak waarin je onzichtbaar bent of een vliegende auto en meestal doen die kleintjes er nog een schepje boven op. Mooi toch. We moeten de hele dag al zoveel nadenken en serieuze dingen doen.

Als kind heb je nog geen of weinig verantwoordelijkheden en hoef je je nog niet druk te maken om een heleboel dingen en als je ouder bent heb je dat wel.

Ik denk dat we die verantwoordelijkheid wel aan kunnen over een jaar of 10 ofzo. We zijn nu 15. Dus, als we klaar zijn met studeren en een leuke baan of bedrijf hebben en een huis enzo.

Enige “probleem” is dat we dan toch wel ergens een keer een meisje “nodig hebben om kinderen te kunnen krijgen”. Tsja, das nog een dingetje, want we vallen op jongens en we kunnen heel veel, maar een baby maken met een andere jongen lukt nog niet echt.

Het is niet de bedoeling om samen met mijn twin een kind te krijgen, maar tegen die tijd met ons vriendje. Kunnen die kinderen ook weer met elkaar spelen enz. enz.

Ik vind iedereen die leuk met kinderen is TOP. Dus ook jou @sweetxheart.

Wat denk je, vallen wij ook in de categorie “kindervriendelijk”?

Ik vind het wel leuk om als papa nog een beetje jong te zijn, want dan ben je ook nog jong als je kinderen in de puberteit zitten en kun je leuke dingen met ze doen. Net als papa (en mama ook natuurlijk) nu ook nog met ons doet.

We kunnen ons alleen nog niet voorstellen dat we later ook volwassen worden haha. Nou ja, we hebben nog een paar jaar voor het zover is.
Dit is mijn reactie, ik hoop dat je het leuk vindt en je bent vast een geweldige moeder in de toekomst :)

Ik had jouw vragen ook wel iets korter kunnen beantwoorden, maar ik vond dat hierboven wel leuker.

Hier volgt nog de korte versie:
Ja, Ja, Ja, Ja, 25, doei :)

Kijk zelf maar welke je de leukste vindt.

Groetjes,
M&M’s
Oooh wat vind ik het leuk om je reactie te lezen!! Ik doe nu dus stagelopen in een kinderopvang en jaa precies alles wat je omschrijft klopt, de fantasie gwn alles wat ze doen is zo grappig & fantasie vol! Voormij is het eerder een hobby om naar stage te gaan dan een echte stage. Jullie worden hoedan ook allebei enorm goede ouders & wens jullie echt een fijne toekomst ! Ik heb echt genoten vanje reactie, dankjewel!!
Hi sweetxheart,

Dankjewel voor je lieve reactie :)

Leuk dat je zo enthousiast bent over je stage. Je brengt dat vast over op die kinderen.

Als je het leuk vindt, dan weet ik nog wel een leuke serie voor je om te bekijken:
https://www.npo.nl/het-geheime-leven-van-4-jarigen/VPWON_1265012

Misschien heb je er nog wat aan voor je stageopdracht en anders is het gwn leuk om te kijken.
Die kinderen krijgen opdrachten of worden in een bepaalde situatie gebracht en dan worden ze gevolgd met verborgen camera’s. Is echt leuk om te zien wie er dan bv. de baas is/speelt en hoe die anderen daar op reageren.

En nu weer terug naar het topic, dus voor wie dit leest, vul het even in, is leuk voor @sweetxheart haar topic.

Groetjes,
M&M’s
Dankjewel m&ms! Leuk dat je zo meedenkt ! Ik ga er is naar kijken!

Reageer