Vraag

Mag niet van mijn ouders?

  • 17 February 2018
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou, hi ik ben Danielle, ik ben 13 jaar oud. Ik zit op het atheneum plus in de 2e klas. Ik begin even bij het begin, toen ik naar de middelbare school ging werd ik meteen smoorverliefd op een jongen die bij me in de klas kwam, Mael. Het klikte en we gingen op schoolkamp, het was heel romantisch en werden verliefd op elkaar, een paar dagen erna kregen we verkering. Het was een hele fijne relatie die bijna 7 maanden heeft geduurd, totdat hij het uitmaakte voor iemand anders. Ik was er stuk van en was er so verdrietig om. En hij brak echt mijn hart, daarna ging hij me slet noemen en me uitschelden, omdat ik hem ook een klootzka noemde. Dit vertelde ik aan mijn ouders en die waren natuurlijk heel boos. Nu een jaar later, ben ik nogsteeds verliefd op hem en hij ook op mij, we hebben ook weer een relatie maar het mag niet van mijn ouders omdat hij ne toen zo belachelijk heeft gemaakt, maar ik hou echt heel veel van hem. Ik weet niet wat ik moet doen en word er zo ongelukkig van. Mijn ouders bedoelen het vast goed maar ze willen gewoon niet naar me luisteren en begrijpen me niet..

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey Daniëlle,

Lastige situatie waar je jezelf in hebt gewerkt. Ik denk inderdaad dat ze niet willen dat je nog een keer met hem gaat, aangezien je verteld hebt hoe het de laatste keer geëindigd was. En dat begrijp ik vanuit hun oogpunt en dat zal lastig weg te nemen zijn, maar jij bent degene die mag beslissen met wie je gaat.

Ik denk dat je de grootste kans hebt, hoe krom het ook klinkt, door aan te geven dat je zelf ook heel lelijk bent geweest richting je toenmalige ex. Daarnaast kun je dan nog zeggen dat jij begon en hij dus ‘reageerde’. Ik denk dat dit je beste optie is, maar wie ben ik. Dat kun je zelf veel beter aanvoelen.

Misschien werkt hem meenemen naar huis wel, dan kunnen je ouders hem leren kennen en hopelijk accepteren ze het dan. Ten minste als je ouders hem nog niet hebben leren kennen.

Succes in ieder geval..

Reageer