Vraag

mag hij mij?

  • 4 December 2019
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

hi

ik heb het gevoel dat een vriend van mij me niet mag.  steeds als we afspreken ben ik de gene die het vraagt en bedenk ik wat we gaan doen. en een keertje vroeg ik gewoon hoe het met hem ging, hij zij dat het goed ging en vroeg toen aan mij hoe ik me voelde. ik zij dat ik niet lekker in me vel zat en dat ik me echt k*t voel. hij had het geopend, maar nooit gereageerd. als we elkaar tegen komen zegt hij wel hoi, maar ik heb niet echt het gevoel dat hij mij mag. hebben jullie misschien tips waaraan ik kan herkennen of hij mij mag of niet?

 

j a n n a  <3


4 reacties

Hey hoi,

Nou het hoeft niet te zijn dat hij je niet mag. Sommige mensen kunnen gewoon vrij slecht tegen negatieve energie. Dat kan per persoon verschillen waarom. De ene kan er gewoon in het algemeen niet tegen. De ander omdat die zelf uit het negatieve licht probeert te blijven en de ander omdat het zich herinnert aan dingen en zo kan het bij iedereen verschillen. Het is goed dat je verteld dat je je slecht voelt en erover probeert te praten maar je moet dan wel de goede persoon ervoor hebben. Ik zal als ik jou was er geen zorgen over maken en gewoon positief bij hem rond zwieren zodat hij ook weer meer zoekt met je.

Ik hoop dat dit een beetje helpt
Xx Darlingyou 

Badge

Hey hoi,

Nou het hoeft niet te zijn dat hij je niet mag. Sommige mensen kunnen gewoon vrij slecht tegen negatieve energie. Dat kan per persoon verschillen waarom. De ene kan er gewoon in het algemeen niet tegen. De ander omdat die zelf uit het negatieve licht probeert te blijven en de ander omdat het zich herinnert aan dingen en zo kan het bij iedereen verschillen. Het is goed dat je verteld dat je je slecht voelt en erover probeert te praten maar je moet dan wel de goede persoon ervoor hebben. Ik zal als ik jou was er geen zorgen over maken en gewoon positief bij hem rond zwieren zodat hij ook weer meer zoekt met je.

Ik hoop dat dit een beetje helpt
Xx Darlingyou 

bedankt voor je antwoord. ik heb hier zeker iets aan.

 

j a n n a  <3

Heyo,

Het hoeft inderdaad niet meteen te betekenen dat hij je niet mag. Misschien kan hij zoals hierboven is gezegt niet goed omgaan met negatieve energie. Of wat ik zelf ook veel hebt, weet hij misschien niet wat die moet zeggen. Hij weet niet wat die moet zeggen als jij je slecht voelt of hoe hij een gesprek aan moet gaan. 

Dit heb ik zelf ook erg veel. Me vriendin is meestal ook degene die begint met een gesprek, of als we iets leuks willen gaan doen, is zij meestal degene die erover begint. Ik weet gewoon niet hoe ik een gesprek aan moet gaan. 

Dus hij zal je vast en zeker niet haten!

See ya!

Spookyzx. 

Badge

Ik denk dat hij het niet durft, anders spreekt hij niet met je af. Misschien vind hij je juist heel aardig maar weet niks terug te zeggen, het belangrijkste is om dit te respecteren en hem te laten hierin. Misschien moet je juist wachten met afspreken en doet hij het, maar heeft hij hier gewoon meer tijd voor nodig.

Reageer