Vraag

Mag een puber verkering hebben met een kind, of is dat illegaal?

  • 11 November 2018
  • 9 reacties
  • 381 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi. Mijn naam is - De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels -, ik ben 14 jaar. Ik ben sinds kort verliefd geworden op een 11 jarige. Mijn vraag is: Mag een 14 jarige puber verkering hebben met een 11 jarig kind, of is dat illegaal?

9 reacties

Hoewel dat , als het goed is, niet illegaal is zolang jullie niet met elkaar het bed in duiken, moet je er wel rekening mee houden dat jouw omgeving het misschien niet goed ontvangt.
Er zit namelijk een vrij groot verschil in lichamelijke en geestelijke ontwikkeling tussen jullie.
Hoewel dat , als het goed is, niet illegaal is zolang jullie niet met elkaar het bed in duiken, moet je er wel rekening mee houden dat jouw omgeving het misschien niet goed ontvangt.
Er zit namelijk een vrij groot verschil in lichamelijke en geestelijke ontwikkeling tussen jullie.

Seks zou toch ook mogen
Seks zou niet mogen.
Je moet daar sowieso 12 voor zijn, wat een van de partners niet is.

Hoewel dat , als het goed is, niet illegaal is zolang jullie niet met elkaar het bed in duiken, moet je er wel rekening mee houden dat jouw omgeving het misschien niet goed ontvangt.
Er zit namelijk een vrij groot verschil in lichamelijke en geestelijke ontwikkeling tussen jullie.
Seks zou toch ook mogen

Je moet er ook rekening mee houden dat ze 11 is dus dat de kans heel groot is dat ze dat pas rond haar 16e wilt of zelfs later
@Gamenmetcola16 Het is eigenlijk een jongen
Seks zou niet mogen.
Je moet daar sowieso 12 voor zijn, wat een van de partners niet is.

Misschien een beetje laat maar,

 

Ze mogen gewoon dingen met elkaar doen,

Op die leeftijd zijn ze benieuwd naar elkaars lichaam en naar het lichaam van hem of haar zelf. 

 

Het is helemaal niet illegaal.

 

--

Lars

@Gamenmetcola16Het is eigenlijk een jongen

Helemaal goed 2xthetap7

Het is meer dan normaal als je op die leeftijd lekker wilt ontdekken. 

Ga lekker je gang en doe wat je wilt

 

--

Lars

@Gamenmetcola16Het is eigenlijk een jongen

Helemaal goed 2xthetap7

Het is meer dan normaal als je op die leeftijd lekker wilt ontdekken. 

Ga lekker je gang en doe wat je wilt

 

--

Lars

Doe wat je wilt? Als die jongen iets niet wilt mag je dat ook niet doen. Ik zou zelf persoonlijk wachten tot hij er zelf over begint

@Gamenmetcola16Het is eigenlijk een jongen

Helemaal goed 2xthetap7

Het is meer dan normaal als je op die leeftijd lekker wilt ontdekken. 

Ga lekker je gang en doe wat je wilt

 

--

Lars

Doe wat je wilt? Als die jongen iets niet wilt mag je dat ook niet doen. Ik zou zelf persoonlijk wachten tot hij er zelf over begint

Ik bedoel meer te zeggen dat je niet strafbaar met heet feit dat hij 14 is en die andere jongen 11. 

Hij moet inderdaad wachten tot die jongen het er zelf mee eens is. Maar hij is niet strafbaar. 

Reageer