Er zit namelijk een vrij groot verschil in lichamelijke en geestelijke ontwikkeling tussen jullie.
Er zit namelijk een vrij groot verschil in lichamelijke en geestelijke ontwikkeling tussen jullie.
Seks zou toch ook mogen
Je moet daar sowieso 12 voor zijn, wat een van de partners niet is.
Je moet er ook rekening mee houden dat ze 11 is dus dat de kans heel groot is dat ze dat pas rond haar 16e wilt of zelfs later
Je moet daar sowieso 12 voor zijn, wat een van de partners niet is.
Misschien een beetje laat maar,
Ze mogen gewoon dingen met elkaar doen,
Op die leeftijd zijn ze benieuwd naar elkaars lichaam en naar het lichaam van hem of haar zelf.
Het is helemaal niet illegaal.
--
Lars
Helemaal goed 2xthetap7
Het is meer dan normaal als je op die leeftijd lekker wilt ontdekken.
Ga lekker je gang en doe wat je wilt
--
Lars
Helemaal goed 2xthetap7
--
Lars
Doe wat je wilt? Als die jongen iets niet wilt mag je dat ook niet doen. Ik zou zelf persoonlijk wachten tot hij er zelf over begint
Helemaal goed 2xthetap7
--
Lars
Doe wat je wilt? Als die jongen iets niet wilt mag je dat ook niet doen. Ik zou zelf persoonlijk wachten tot hij er zelf over begint
Ik bedoel meer te zeggen dat je niet strafbaar met heet feit dat hij 14 is en die andere jongen 11.
Hij moet inderdaad wachten tot die jongen het er zelf mee eens is. Maar hij is niet strafbaar.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.