Mag een 14 jarige puber verkering hebben met een 9 jarig kind?

  • 13 November 2018
  • 7 reacties
  • 627 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi. . Ik ben 14 jaar. Ik ben sinds kort verliefd geworden op een 9 jarig jongetje. Mijn vraag is: Mag een 14 jarige puber verkering hebben met een 9 jarig kind?

7 reacties

Eh...
Dus niet meer de 11 jarige?

Ik zou niet meer weten of dat wel of niet mag, maar mensen zullen het niet OK vinden...
Hopelijk zie je in waarom....
de leeftijd maakt volgens mij helemaal niks uit
ik ken iemand die 20 jaar verschil hebben en toch een relatie hebben
DDenk dat het wel mag. Maar wat weet ene negen jarig kind over liefde. Ik zou wachtten. Tot dat kind en jij ouder zijn.
nou, nu is het misschien een beetje raar. maar als je ouder bent denk aan een jaar of 28 dan kan het wel, maar iemand die 9 jaar is ook niet echt verliefd he: dat noemen we snoepjes verkering. dus ik weet niet wat jij wilt doen met een 9 jarig kind, maar ik denk niet dat een 9 jarig kind met jou gaat zoenen (en als jij verder wilt gaan met een 9 jarig kind .. Deze tekst is verwijderd door De Kindertelefoon.

Xjes van mij!!
😘
Kijk, als jij verliefde gevoelens hebt, kun je daar niets aan doen. Ook niet als je verliefd wordt op een schattig/lief jongetje van 9. Maar bedenk je wel dat jij op een totaal andere golflengte zit. Ik zie er geen kwaad in als jullie veel bij elkaar zijn, met elkaar spelen etc, aardig doen tegen elkaar. Maar je kan absoluut niet verwachten dat je hetzelfde kan doen als bij iemand van je eigen leeftijd. Jij bent misschien wel al toe aan zoenen , of nog meer. Dat jongetje niet. Zelfs niet als dat jongetje aangeeft van wel, want die vind , in al zijn naiviteit, zulke dingen gewoon spannend, en laat zich al snel meeslepen .
Badge
Jezus houd van ALLE kleine kinderen!

Reageer