Vraag

maak ik wel kans?

  • 17 August 2019
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ik vond dus een jongen leuk ik noem hem even Martijn. En dat heb ook tegen hem gezegd maar hij zei dat hij mij niet leuk vond . Maar ik weet heus wel dat hij mij wel leuk vond hoor . Na die tijd waren we wel gewoon vrienden en hadden veel contact. Ik praatte soms met zijn vriend en toen werd die ook helemaal jaloers enzo. Hij claimde mij gewoon terwijl die zogenaamd niet op mij was maar hij wilde niet dat ik met zijn vriend praatte. Nu hebben we niet zoveel contact meer en dat hoeft ook niet meer. Maar nu begin ik dus zijn vriend leuk te vinden alleen ik weet niet of ik wel kans maak omdat ja Martijn zijn vriend is en misschien wilt die zijn vriend niet kwetsen. En ik wil ook niet dat mensen mij een slet gaan vinden omdat ik eerst Martijn helemaal leuk vond en nu opeens zijn vriend. Wat moet ik doen?

2 reacties

Dat had ik ook een lange tijd, wat ik heb gedaan klinkt miss een beetje vals maar ik deed dit. Wacht een maand of 2 dan zijn ze het vergeten dat je met die 'Martijn' wilde en valt het niet zo op. En vraag niet gelijk verkering, probeer dan eerst vrienden te worden. Als het goed is worden jongens dan juist ook verliefd op jou.
Reputatie 2
Badge +1
Dat had ik ook een lange tijd, wat ik heb gedaan klinkt miss een beetje vals maar ik deed dit. Wacht een maand of 2 dan zijn ze het vergeten dat je met die 'Martijn' wilde en valt het niet zo op. En vraag niet gelijk verkering, probeer dan eerst vrienden te worden. Als het goed is worden jongens dan juist ook verliefd op jou.

Dankjewel!

Reageer