Vraag

M'n ex

  • 11 February 2019
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Badge
Oke, ik heb dus een ex die doet alsof hij "alles" is. Je kent dat soort types wel. Nou vind ik dus iemand leuk, alleen ik ben bang dat als ik dan iets met hem neem, dat mijn ex me dan gaat uitschelden voor slet en hier enzo..

3 reacties

Ik ken dat, wat je moet doen is gewoon voor diegene die je leuk vind gaan en niet bemoeien met wat je ex zegt.
Hij is dan waarschijnlijk jaloers dat je met iemand heb, en als hij je dan ook gaat chanteren ofzo dan moet je naar je school of je ouders gaan.
Oke, ik heb dus een ex die doet alsof hij "alles" is. Je kent dat soort types wel. Nou vind ik dus iemand leuk, alleen ik ben bang dat als ik dan iets met hem neem, dat mijn ex me dan gaat uitschelden voor slet en hier enzo..
Je moet je eigen ding doen en je gaan zorgen maken over je ex. Want het zou echt heel raar zijn als hij dat soort dingen tegen jou zou gaan zeggen.
Maak je daar geen zorgen over. En je ex bepaalt niet met wie je een relatie neemt, dus als hij je dan gaat uitschelden ofzo dan is hij nog niet over je heen. Jij bepaalt zelf met wie je neemt en wie niet en het is jouw leven, daar heeft hij niks over te zeggen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt xx

Reageer