Skip to main content
Vraag

luier fetish uitleggen

• June 10, 2026
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik had een vraag hoe ga ik dit zegge of moet ik het wel zeggen

ik heb al 2 jaar met me vriendin en ben al best intiem met haar met sex nu heb ik alleen 1 groot geheim: dat is dat ik luiers opwindend vindt en eigenlijk wat wil doen met luier? bijvoorbeeld dat ze me aftrekt in de luier maar hoe gaat ze dit vinden straks vind ze me raar en hoe zou ik dit kunnen uitleggen (ps voor meiden stel je vriendje zou dit hebben wat zouden jullie zeggen) 

groetjes 

3 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • June 16, 2026

Ja dat is lastig. Weet je een beetje hoe zij tegenover dingen staat die "afwijkend" zijn van "normaal". Als je dat weet is de keus aan jouw wil je het dan wel of niet vertellen. Maarja je wilt natuurlijk ook geen geheimen voor haar hebben. Ik zou het wel vertellen want het is een deel van jezelf wat je eigenlijk niet kan onderdrukken. Als ze echt om je geeft kan ze tolereren of misschien zelfs accepteren. Maar natuurlijk is het wel lastig want toch is dit een turn-off voor veel mensen ook al kies je zelf natuurlijk er ook niet voor om een luierfetisj te hebben. Erg lastige situatie jij kent je vriendin het beste en het is aan jouw om te besluiten om het wel of niet te vertellen. 

Veel succes!

Seashell 😘

Forum|alt.badge.img

-onnodige quote verwijderd-

@Seashell Wat zou jij ervan vinden als je vriendje dat bijvoorbeeld tegen je verteld? 

Seashell
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • June 17, 2026

-onnodige quote verwijderd-

@Seashell Wat zou jij ervan vinden als je vriendje dat bijvoorbeeld tegen je verteld? 

Ik ben misschien niet het beste voorbeeld...want ik zou het totaal geen probleem vinden aangezien ikzelf ook into ABDL ben. Maar ik heb een paar topics van je gelezen en ik heb het idee dat je GF best open-minded is je hoeft niet perse van het ergste uit te gaan. Ik heb het (beetje akward) aan mijn ouders moeten opbiechten en hun waren heel chill erover. Ik snap het verlangen dat je graag de luiers wilt betrekken in jullie relatie maar dat is misschien niet waar het om gaat... Je kan het beste haar rustig vertellen over je voorliefde voor luiers als zij dat accepteert kan je eventueel afspraken over maken er zijn ook mensen die er niks mee van doen hebben en dan kan je bijvoorbeeld afspreken dat je wel mag dragen maar dan niet in het bijzijn van haar. Of misschien is ze zelf ook wel een beetje nieuwsgierig als je het haar hebt verteld en kan je haar vragen of ze het ook wil proberen en wie weet kunnen dan de wensen die je hierboven hebt beschreven wel verwezenlijkt worden. 

En als ze je echt leuk vindt kan ze dit vast wel een plekje geven. Maar respecteer het ook als ze er helemaal niets van wil weten.

Suc6👍!

Seashell 😘