Skip to main content

Hey allemaal

Ik zit nu in de 3e klas en sommige vriendinnen van mij hebben al een vriendje en ik wil ook graag een vriendje maar ik heb een probleempje want ik draag snachts nog luiers omdat ik vaak nog wel eens een "ongelukje" heb,

en bang ben hierdoor nooit een vriendje zou kunnen krijgen omdat ze dat vies vinden of iets voor baby's en peuters..

Zijn er meiden die luiers dragen die een vriendje hebben? Hoe hebben jullie dit aan hem verteld? En zijn er jongen die het niets uit maakt als je snachts nog een ongelukje hebt ?

Ik hoop zo erg dat ik ooit ook een leuk vriendje krijg 

Liefs Fleur

Heyy,

Dat je nog problemen hebt met incontinentie is lastig en dat is iets waar je niks aan kan doen. Voor mij zou het echt niks uitmaken of mijn vriendin 's nachts nog een luier draagt en zou haar daar juist in willen steunen het is al rottig genoeg voor je dat je dit probleem hebt.

Ik weet echt zeker dat je vroeg of laat wel een leuke jongen tegenkomt die jou gewoon accepteert zoals je bent dat komt echt goed vertrouw daar op!

Liefs, ItsJustMe <3

Lieve Fleur14

Ik ben bijna 18 en ik moest de hele dag luiers dragen. 

Dit kwam omdat mijn sluitspieren niet meer goed werkten. 

Mijn huisarts heeft mij naar een bekkenbodem fysiotherapeut gestuurd.

Zij had mijn oefeningen geven om mijn sluitspieren te trainen.

Dit moest ik 3x per dag doen. 

Nu 1 jaar later heb ik officieel geen luiers meer nodig.

Ik neem ze alleen altijd wel voor de zekerheid mee en draag er 1 als ik bv lang onderweg ben en ik kan niet zomaar effe naar een wc.

Maar ik heb al sinds mijn 10e een vriendje en hij heeft mij er doorheen geholpen. 

In de zin van er gewoon voor mij zijn. 

Ik geloof dat jouw ware prins op een dag voor je neus staat en jouw volledig zou steunen. 

Maar ik heb al sinds mijn 10e een vriendje en hij heeft mij er doorheen geholpen. 

In de zin van er gewoon voor mij zijn. 

wajo je hebt echt geluk met zon vriendje!! 

Lieve @Fleur14 ik snap heel goed de situatie waar je in zit. Op het moment ben ik single maar in het verleden heb ik wel verkering gehad met een hele leuke meid. Ik plaste toen ook in bed en ik vond het heel erg eng om dit aan haar te vertellen. Na een tijdje toen onze relatie steeds serieuzer werdt vond ik toch wel dat zij moest weten van mijn "geheim" ik had met haar bij mij thuis afgesproken en ik heb toen aan haar uitgelegd waar ik last van had... Ik verteld het met tranen in mijn ogen ik schaamde me zo erg en was zo bang voor haar reactie. Ik dacht echt dat ze het zou uitmaken als ze het wist maar ze reageerde heel lief en begripvol. 

Ze vond het wel een beetje vreemd dat iemand van mijn leeftijd (ik was toen 14) er nog steeds last van had. Maar ze had er wel begrip voor en vond het moedig van mij dat ik het haar had verteld. Ze vond het fijn dat ik haar vertrouwde met mijn geheim en ik heb ook vaker bij haar geslapen gewoon met een luier om. Dit was nooit een probleem voor haar en ik voelde me heel gelukkig omdat ik gewoon mezelf kon zijn bij haar. Helaas hebben we geen relatie meer met elkaar maar we zijn nogsteeds goed bevriend. En eigenlijk zijn we als vriendinnen beter dan als toen we nog een relatie hadden. Ze heeft mijn geheim nooit aan niemand vertelt en daar ben ik haar erg dankbaar voor.

Ik weet zeker als jij de juiste persoon vind zou hij jouw zou accepteren zoals je bent. 

Het komt wel goed @Fleur14 ooit vind je wel jouw prins🥰

Liefs Linne 😘 

Ik heb nog geen lange echte relaties gehad, wel twee keer een friends with benefits iets.. waarbij we samen een beetje geexperimenteerd hebben. Eentje daarvan was een jongen en de andere was een meisje.

Alleen het meisje heb ik van mijn probleem verteld, dat was een vriendlinnetje op de camping. Omdat we ook samen in de zelfde tent hebben geslapen kwam ik er niet omheen. Ze heeft er überhaupt geen probleem van gemaakt en bleek stiekum nieuwsgierig naar hoe het aanvoelde en wat ik er zelf van vond. Nadat ik het had verteld hebben we er bijna de hele avond / nacht voor het slapen heel normaal over gesproken. 

De jongen heb ik het nooit verteld want wij hebben nooit bij elkaar geslapen. Daar was het dus niet nodig ook maar iets te vertellen. 

Andere vriendinnen die het weten hebben altijd heel normaal gereageerd. Ik denk dus dat wanneer die persoon iets van je wil dan moet hij je nemen zoals je bent. Met of zonder luier ‘s nachts, netzoals met of zonder bril ofzo.

Maak je geen zorgen je vindt vast de passende persoon nog!

Groetjes :-)

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes jullie hebben mij een heel stuk opgevrolijkt 

Dikke kus en knuffel fleur ❤️

Reageer