lotte het meisje de ik een paar maanden geleden leuk vond

  • 19 July 2019
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen,

paar maanden terug in de meivakantie hand ik een afspraakje met Lotte ik heb haar daarna gezegd dat ik haar leuk vind helaas zag zij me meer als een vriend wat ik respecteer gelukkig ging het toen ook snel weer weg maar zins de laatste paar dagen is het weer terug en net zoals toen zit het me een beetje in de weg ik en Lotte spreken elkaar best vaak en dan is het echt gezellig iemand tips ?

groetjes Nick

3 reacties

Hey Nick17

Je had gevoelens voor een meisje, deze gevoelens ebden weg, maar kwamen toen weer terug. Lotte en jij zijn bevriend en gaan regelmatig met elkaar om.

Het zou kunnen dat de gevoelens die je momenteel hebt, vroeg of laat zullen vervagen, zoals dat eerder gebeurde. Ook zou het kunnen dat de gevoelens wat langer zullen aanslepen. Denk je dat je in dat geval je verliefdheid met haar zal kunnen bespreken?

Als je gevoelens verborgen probeert te houden, worden ze vaak zichtbaarder. Als je gevoelens wilt verdringen, worden ze meestal intenser. Vind je het moeilijk om vriendschappelijk met Lotte om te gaan, nu je deze verliefdheid voelt?

Groetjes
Kenshin
Hey Nick17

Je had gevoelens voor een meisje, deze gevoelens ebden weg, maar kwamen toen weer terug. Lotte en jij zijn bevriend en gaan regelmatig met elkaar om.

Het zou kunnen dat de gevoelens die je momenteel hebt, vroeg of laat zullen vervagen, zoals dat eerder gebeurde. Ook zou het kunnen dat de gevoelens wat langer zullen aanslepen. Denk je dat je in dat geval je verliefdheid met haar zal kunnen bespreken?

Als je gevoelens verborgen probeert te houden, worden ze vaak zichtbaarder. Als je gevoelens wilt verdringen, worden ze meestal intenser. Vind je het moeilijk om vriendschappelijk met Lotte om te gaan, nu je deze verliefdheid voelt?

Groetjes
Kenshin

Ik vind het niet moeilijk om vriendschappelijk met haar om te gaan en ze weet dat ik haar leuk vind want heb haar al eens gevraagd het zou idd ook kunne dat het weer vervaagt en soms heb ik ook weleens het gevoel dat het wederzijds kan zijn maar dat ze het niet durft te zeggen ofzo (maar daar ga ik niet 100% van uit hoor)
Als je je comfortabel voelt bij een vriendschappelijke band, kan je gerust genieten van de tijd die jullie samen doorbrengen. Moest er zich een kans aanbieden, zou je het gespreksonderwerp in de richting van gevoelens kunnen leiden. Wie weet klaart dat het een en ander uit.

Gr. Kenshin

Reageer