Vraag

Long distance?

  • 22 November 2022
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Badge

Hey hey ik ben een meisje van 16 en ik heb jullie antwoorden nodig. Ik zal het verhaal vanaf het begin vertellen.

3 weken geleden op 1 November was ik dus op omegle aan het chatten want ik verveelde me, toen op een gegeven moment kwam ik een jongen tegen, wij beginnen te chatten en zo (in het Engels) en toen klikte ik perongeluk weg. Ik vond het zo zielig dat ik door ben gegaan totdat ik hem terug zou vinden. Na een paar minuten vond ik hem weer en toen vroeg hij mijn snap. We chatten heel lang door en we leerde elkaar super goed kennen, we houden van de zelfde dingen en op 5 November zij hij super lieve dingen enzo en toen vroeg hij of ik zijn vriendin wilde zijn. We zijn aan het bellen en aan het chatten alleen het ding is hij woont 7.500 km hier vandaan (voordat iemand het zegt, nee hij is geen catfish we hebben gevideo belt) 

 

Zelf wil ik niet dat jullie kritiek gaan geven op onze relatie, het is gewoon een goede relatie. Maar mijn vraag is 'is dit raar? Dat wij wat hebben' of 'wat zou jij doen als je in zoon relatie zit?' 

Alvast bedankt XOXO 


1 reactie

Nee, niet raar. Ik zou mezelfd hwt alleen niet zien doen omdat het zo,n grote afstand is. Maar als juliie dat lukt wens k je t lerbeste toe

Reageer