Vraag

Logeren met Grote liefde

  • 24 July 2018
  • 3 reacties
  • 521 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn ouders gaan een week op huwelijksreis. Nu moet ik kiezen om ergens een week te blijven. Mijn buurmeisje op wie ik verliefd ben en ook bij mij op school zit ga ik een week bij logeren. Ook omdat ik dan snel naar huis kan natuurlijk maar help me!!!! Ik heb geen idee wat te doen. Moet ik niks doen? Moet ik het vertellen? Moet ik zoenen? Moeten we pijpen Beffen of sexen? Plsss help!!! Geef tips en advies!

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Vooral doen wat voor jou goed voelt. Al raad ik al de sexgerelateerde opgenoemde opties af.
Hoi

Je kan eerst afwachten of jullie het goed met elkaar kunnen vinden. Meteen beginnen met sexgerelateerde dingen lijkt me af te raden. Je kan haar vertellen over je gevoelens voor haar, en kijken hoe ze reageert.

Groetjes
x
Als ik jou was zou ik aan voelen hoe zij zich voelt kwa love als je denkt van ja zij vind mij denk ik ook leuk zou ik het zeggen weet je het niet dan zou ik het niet of aan het einde van de week zeggen om de week niet awkward te maaken stel zij vind je niet leuk (maar daar gaan we niet van uit) je kan het ook aankijken en zien misschien maakt zij wel een eerste stap als ze je ook leuk vind dus het is even aan kijken over die dingen die je wou doen zou ik zeggen NEE sorry maar dat zou snel zijn als je echt verkering krijgt en waarschijnlijk ook te snel voor haar dat moet je echt aan voelen een kus zou kunne als je verkering hebt zeg maar wand iemand gaan kussen en zo er achter komen dat ze je niet leuk vind is nogal pijnlijk
Dan is er ook een heele grootte kans dat je het niet durft te vertellen dat is nogal normaal als je het wilt vertellen kan je ene brief je schrijven bv onder haar kussen laten of op haar bed op haar bereau is ook een goed iedee dat zoort dingen als je dat ook lastig vind kan je de brief in de brieven bus doen ja zet er wel op van aleen voor (naam)

Suc6 en gewoon veel plezier hebben samen??

Reageer