Vraag

Liefdesverwarring

  • 27 June 2019
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal, ben hier een tijdje niet geweest. Fijn dat het hier nog hetzelfde is gebleven. Helaas heb ik weer een probleem.


Probleem uitleg
Het begon ongeveer 2 maanden geleden. Ik kwam dan een oud klasgenoot tegen bij een training park. We kenden elkaar van de basisschool, we praatten een tijdje. En zei dat ik best sterk was (Ik was in de eerste klas begonnen met trainen, om een betere versie van mezelf te zijn.). Andere keren kwam ze ook rondlopen, en zat ze naar me te staren toen ik aan het trainen was bij het park (Soms shirtless, aangezien het heel heet was.) En vanaf daar begon het probleem. Ik liep weer een blessure op, bij me bicep (Wat nu 70% is genezen). En kon niks doen.

Vervolg
Op een gegeven moment kwam ik allemaal oud klasgenoten tegen (Wat ook nog meisjes waren, surprise surprise.) En kreeg opeens een adrenaline aanval, ik voelde me aangetrokken tot elk meisje. En in mijn hoofd was het ook een chaos (Wat tot deze dag gebeurd.). Ik wil mezelf niet bestempelen met "depressief". Maar ik vind wel dat ik er close ben. Ik kan niet opletten in de les door deze dingen, ik moet vooral opletten omdat ik a.s maandag een tentamen week heb.

Kijk, ik weet dat er geen magisch drankje is dat dit allemaal wegvaagt. Maar ik wil dat deze chaos weggaat, of begin ik echt gek te worden om liefde?

Bedankt voor het lezen.

-Robin

1 reactie

Hey, Robin,

We zijn allemaal rond de leeftijd van pubers en hebben daarom vaak problemen. Dat kan van alles zijn: drank, drugs, seks, ouders, enz. Dat is logisch, omdat we nieuwe dingen proberen. Dat is wat je doet als je puber bent. Ook word je vaker verliefd. Daarom zijn er ook veel vragen over homo/lesbisch zijn op dit forum. Dat jij je tot elk meisje aangetrokken voelt is daarom ook niet raar voor deze leeftijd, maar wel vervelend. We gaan het voor je oplossen, jongeman.

Blessure
Om je blessure te verhelpen, kun je naar de huisarts gaan. En in het vervolg moet je wat beter oppassen. Misschien moet je wat minder vaak trainen? Het is niet de bedoeling dat je gewond raakt.

Meisjes
Doordat je een klasgenoot van vroeger tegenkwam, ben je zenuwachtig; dat ze zonder shirt rondliep hielp niet en daar komt nog bij dat ze je de hele tijd aanstaarde. Oké.
Hieruit is te concluderen dat ze je een aantrekkelijke jongen vindt.

Maar omdat er opeens meerdere oud-klasgenoten kwamen, werd je he-le-maal gek. Je schrijft: 'Maar ik wil dat deze chaos weggaat, of begin ik echt gek te worden om liefde?' Ja, man, je begint gek te worden, maar dat is normaal op onze leeftijden.
Ik stel voor dat je anders eens afspreekt met één van die meiden; je moet natuurlijk kiezen, niet vreemdgaan. Als jongen moet je namelijk je hormonen kwijt. Heb je het nummer van één van die meiden? Overigens vertelde je dat je een tentamenweek hebt, volgende week. Daar moet je je ook op voorbereiden, dus je moet minder trainen. Dan kom je die meiden ook minder vaak tegen. Of wil je ze juist tegenkomen? Wat denk je dat het beste helpt? Dat je ze niet meer ziet of juist vaker ziet?

Dit is misschien een beetje een rare oplossing, maar als je je aangetrokken voelt tot ieder meisje denk ik dat je hormonen gewoon op hol slaan. Ik weet niet of jezelf aftrekken daartegen helpt, maar het zorgt wel voor minder stress en daarna voel je je niet meer tot ze aangetrokken.

Misschien kun je er ook met je ouders over praten?

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam

Reageer