hoi ik ben een meisje van 16 en vorig jaar had ik de tijd van me leven met een hele leuke jonge maar eind vorig jaar ging het mis hij werd depri en ik wist niet dat hij uit ging en nu een jaar later voel ik nog klote dan ooit op school gaat het niet lekker en ik ben mishandeld begin dit jaar dat was vrij heftig daar door was mijn boven lichaam gekneusd en ik doe nu ook een weerbaarheids traingin maar goed het ging over liefdesverdriet .
ik leerde die jonge 3 jaar gelden bij mijn werk ik was vrij nieuw daar en hij was op dat moment ook depri ik ging hem helpen om er uit te komen het is gelukt om hem weer de oude te krijgen toen was het een jaar later we gingen een dagje weg bet de collegas was een leuke dag echt waart en toen kwam de vlok bij mij ook maar ik drufde een jaar lang niks te zeggen tegen heen ik vrij bang maar beging 2019 vroeg ik hem op 1-1-19 mooiste dag van me leven echt waar maar ik wist niet dat eind van 2019 uit ging ik was op kamp met mijn jeugdbond was super leuke week maar ook wel zwaar maar toch had ik het gevoel dat die dag zou komen maar ik wist niet dat er zo veel nog zou komen kijken naar de breuk .
ik kan nu alleen zeggen dat ik me heel erg down voel en dat ik niet weet wat ik moet doen ik mis hem als een goede vriend en maatje het was een mooie tijd die ik met hem had aleen kan ik hem niet los laten
help mij aub
anomiemxx
Dit bericht is aangepast door De Kindertelefoon