Skip to main content

Liefdesverdriet

• September 2, 2026
  • 0 reacties
  • 11 Bekeken

Hey,

Ik ben een een jongen van 17 jaar. Ik ben iemand die helemaal niet rap verliefd wordt en bang ben van relaties omdat mijn eerste serieuze relatie gedaan was omdat mijn vriendin was vreemdgegaan.
Vorig schooljaar was er al vanaf de eerste maand een meisje die mij leuk vond en op een gegeven moment ‘verliefd’ was. Ik vond haar wel leuk maar niet zo leuk dat ik verliefd was. Ze heeft mij heel het jaar achtervolgd en we hebben wel is gezoend maar ze wist dat het voor mij toen nog niks voorstelde. Maar naar het begin van de zomer toe ben ik meer met haar beginnen praten en afspreken. Waardoor dat ik echt verliefd begon te geraken en echt gehecht werd aan haar. Omdat ik zo verliefd was dacht ik dat ik een relatie met haar wel een kans wil geven. Ik heb haar dit dan ook verteld en waren we uiteindelijk samen. We hadden het heel leuk samen en het was een meisje waarbij ik me echt comfortabel bij voelde. ze vertelde me hoe graag ze bij me was en dat we nog lang samen zouden zijn. Ik werd elke dag meer en meer verliefd op haar. Ze was echt het lichtpuntje in mn leven. 
Na een tijdje hadden we een kleine korte ruzie dat rap opgelost werd zoals het hoort in een relatie. 
Ik heb mijn excuses aangeboden over dat ik iets te fel gereageerd heb. Na een paar dagen vroeg ik om nog eens af te spreken om dan samen iets te doen. Waarom zij antwoorde: ‘ik weet het niet mijn gevoel is veranderd’. 
Ik helemaal in paniek. Ik vroeg om het uit te praten en dat hebben we uiteindelijk gedaan en toen heeft ze besloten dat ze even een pauze wou. En dat accepteerde ik.

een week later zag ik haar weer toen we samen kwamen met een aantal vrienden. Die avond heeft ze tegen mij verteld dat ze het uit wou. Ik storte helemaal in en begon hard te huilen. 
Was ze dan nooit verliefd? Hield ze  gewoon van de ‘chase’ om achter mij aan te zitten en zodra ze mij gekregen had was het niet meer spannend? Een jaar lang achter iemand lopen om dan na een maand samen te zijn het uitmaken? Is ze ooit echt verliefd geweest? Volgens mij niet? Je kan niet uit het niets ergens niet meer van houden.
Ze heeft me oprecht pijn gedaan. Is dit nu hoe onze generatie werkt? Ik probeer twee keer een serieuze relatie en het loopt zo af. Ik ben er helemaal klaar mee. 
Ik ben al een tijdje aan het struggelen om over haar te geraken maar het lukt gewoon niet. 
Ik mis mijn lief meisje!!

Groetjes A.