Vraag

Liefdesproblemen en een jongen in mijn klas die mss gay is...

  • 7 December 2018
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal, ik zit met een klein probleempje. Ik heb al een jaar lan yubo ( of zoals het vroeger noemde yellow) op mijn gsm staan en had daar een paar leuke jonges ontmoet.

Voor 1 jonge had ik gevoelens en heb dit verteld, maar hij vind/ vond mij niet leuk op die manier dus heb het losgelaten. Voor een andere jonge denk ik dat ik gevoelens heb, maar ik ben bang dat dit niet echt is omdat wij vrij vaak nudes sture... Hij is niet heel knap ofzo niet dat dit mij uitmaakt, maar hij is wel tof, lief en altijd geintereseerd.

Maar nu denken ik een 3 vriendinnen van mij dat er een homo bij ons in de klas zit... Ik vind hem wel leuk en zij hem wel op date willen vragen, maar ik weet niet of hij wel echt homo is. Hij heeft zo wel van die trekjes enzo maar dat betekent niets. Zou ik het moeten vragen of hij homo is en/of hij is met mij naar de film wil gaan ofzo en wat moet ik doen met de jonge van de nudes?

Ik weet het allemaal een beetje verwarrend en raar, maar ik hoop dat jullie mij toch een beetje kunnen helpen.

groetjes tin20

2 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Ja of geen van beide. Volgensmij zit er niks van liefde en is het maar een beetje rond kijken naar jongens. Is geen probleem, doet iedereen maar ga niet een lijstje jongens maken om vervolgens vertellen dat je hem "leuk" vind. Want tis beetje raar dat als je iemand leuk vind en hij jou niet dat je dan gelijk volgende gaat.

Doe uiteindelijk wat jij wil.
Hey @Kaasplank, bedankt voor je antwoord.

Ik dacht zelf ook al van hoe kan het dat je direct na de ene op de andere verliefd wordt... ik ben ook een beetje bang dat ik een lijstje aan het afgaan ben... voor de jonge die bij mij in de klas zit heb ik al langer gevoelens maar ik weet niet of ik er iets mee wil doen. Ik denk het wel, maar dan moet ik zeker weten of hij ook homo is. Ik wil ook niets te over haast doen.

Reageer