Vraag

Liefdesproblemen

  • 10 July 2019
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oké het is dus een beetje ingewikkeld.
Ik ben een meisje en ik denk dat ik bi ben en een meisje leuk vind. Ik vond haar al een hele tijd leuk en we gingen ook veel om met elkaar. Maar toen groeiden we een beetje uit elkaar en begon ik mij heel depressief te voelen. Dit was voor mij een verschrikkelijke tijd en ik voelde me echt niet fijn. Later gingen we weer meer met elkaar om en voelde ik me weer veel fijner. Nu ga ik naar de volgende klas op de middelbare school en zit ik niet meer bij haar in de klas. Heeft iemand misschien tips dat ik me niet weer depressief ga voelen?

4 reacties

Hey,

Ik snap wat je voelt maar als je naar een andere school gaat hoeft het niet zo te zijn dat jullie ook weer uit elkaar gaan ;p
Spreek anders af dat je met haar wilt afspreken! Of doe meer dingen samen voor dat jullie naar de middelbare gaan. Vertel haar misschien over wat je voelt. (Kan misschien ook helpen)
Als je denkt dat je niet zonder haar kan, ga dan niet in je depri bedje zitten ;p
Zoek dan iemand anders om lol mee te hebben of ga naar der toe om gwn lol te maken en je toch weer beter te voelen!

Ik heb hier niet al te veel ervaring mee maar ik hoop dat dit je helpt :D

xx Darlingyou
Nieuwe vriendinnen zoeken en contact met je oude vriendin blijven houden via Whatsapp bijvoorbeeld.
Tip blijf contact houden maar ik heb ook een paar vraagjes voor je die je je zelf kan stellen
1 voel ik me hetzelfde ongeveer bij ander
2 kijk ik naar andere meisjes zo als ik naar haar doe
3 voel ik me het zelfde als bij jongens die ik leuk vind als bij haar
Disclaimer het kan zijn dat ik er naast zit of dat het gewoon hele sterke vriend schap is
Tip blijf contact houden maar ik heb ook een paar vraagjes voor je die je je zelf kan stellen
1 voel ik me hetzelfde ongeveer bij ander
2 kijk ik naar andere meisjes zo als ik naar haar doe
3 voel ik me het zelfde als bij jongens die ik leuk vind als bij haar
Disclaimer het kan zijn dat ik er naast zit of dat het gewoon hele sterke vriend schap is

Omdat we zo gedetailleerd op haar vriendin ingaan, is het logisch dat ze nu wat meer aan haar denkt, maar het kan zijn dat ze nog steeds verliefd is op haar.

Reageer