liefdes verdriet

  • 28 March 2020
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 14 en zit in de 2e en heb al 7 maanden lang gesproken met een meisje uit de klas. We spraken elke dag en nacht en verstuurde fotos etc (niks raars) op een bepaald moment vonden we elkaar erg leuk en werden verliefd dit ging door tot 3 dagen geleden, ze zei dat ze me niet meer leuk vond en dat ze zich “te jong” vind en ze wilt met andere dingen bezig. Ik brak natuurlijk, 2 dingen: omdat ze het eigenlijk uitmaakte (omdat we zo close waren) en omdat ik het gevoel heb dat haar ouders hier achter zitten, omdat haar ouders sws al niet een fan waren dat wij samen waren. Ik wilde dit gewoon even kwijt en bedankt als je dit helemaal hebt gelezen 🙏🏻

 

”update” Ze text mij ook niet meer zo vaak en frequent


2 reacties

Hoi

 

Wat vervelend dat dit meisje een einde maakte aan jullie fijne tijd samen :confused:  Ik kan me voorstellen dat je hiervan ondersteboven bent. Liefdesverdriet kan erg pijn doen, en hoewel het bij de meesten na een tijd betert, kan je er best lang mee zitten. 

 

Goed dat je dit topic geopend hebt. Gedeeld leed is half het leed, zoals ze zeggen. Blijf maar goed praten over wat er je overkomen is; hier ga je je vaak beter van voelen. Kan je hiermee terecht bij je omgeving?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +5

Jeetje wat erg voor je! Ik heb dit zelf ook gehad, dus ik herken dit soort situaties. Maar bij mij ging het anders:

Mijn vriendin (nu m´n ex) ging vreemd met een andere jongen van atletiek. Dat accepteerde ik niet en na lang twijfelen heb ik het toch maar uitgemaakt.

We praten alleen via WhatsApp, maar dat is niet meer zo vaak.

Ik denk dat het gewoon goed is zo om het even te laten, ook voor jou.

Je zult altijd een nieuw leuk meisje tegenkomen in je leven.

Dat is bij mij ook gebeurt, dus dat gebeurt bij jou vast ook!
Stay strong!

Liefs,

Daniël

Reageer