Vraag

Liefdes probleem?

  • 13 February 2019
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind dus een jongen leuk, en mijn vriendin heeft een tijd terug een gesprek van hem en zijn vrienden overhoord dat hij mij ook leuk zou vinden, alleen zij liegt nog al veel dus ik weet niet of het waar is. Ook zijn er juist (lijkt mij) heel veel seinen die er juist op wijzen dat hij mij niet leuk vindt, alleen ik heb er niet veel verstand van.
Het zit namelijk zo dat (oke dit klinkt waarschijnlijk wat raar) maar hij negeert me op alle sociale media, zo heb ik hem echt heel lang geleden een volgverzoek gestuurd via instagram en die heeft hij nog niet geaccepteerd, alleen heeft hij vorige week wel het volgverzoek van een vriendin van mij, die hij niet ket, geaccpeteerd, dus hij is wel nog online geweest. Ook reageert hij niet op de appjes die ik hem stuur wat heel vervelend is.
Als ik de jongen in het echt zie is het ook altijd heel ongemakkelijk, en altijd als ik zijn richting opkijk, kijkt hij of een van zijn vrienden altijd wel terug en hiervan weet ik ook niet precies wat het nou betekend.

Kunnen jullie me helpen? 🙂

1 reactie

Hey, probeer een vriendin van je die je 100% vertrouwd te laten hengen bij hem of hij jou ook leuk vind zo ja misschien de stoute schoenen aan trekken en hem gewoon eens mee vragen naar de winkel of zo dan merk je het snel genoeg hihi

en als hij je niet leuk vind probeer het dan te laten rusten

Reageer