Liefde zoeken


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben single en 13 jaar, alleen ik zoek een vriendin. Ik heb niemand op me school of in me buurt die ik leuk vind of iemand die me mag. Ik vroeg me af of er ook een dating site is voor 13+ kinderen in Nederland. Of dat er een bepaalt iets is voor 13+ kinderen om een vriendin/vriendje te vinden??!!

zoja laat eve weten plzzz

10 reacties

Hey!

Nee, alle datingsites zijn 18+, het is dus niet de bedoeling dat je dar komt, en als jongere ook niet nuttig of veilig.
Je kunt bv. een nieuwe hobby starten , een nieuw instrument leren o.i.d. waarvoor je in een groepje met leeftijdsgenoten terechtkomt.
Ik ben echter wel van mening dat je niet zo bewust op zoek moet gaan naar een relatie, zeker nog niet als 13-jarige.
Dit zal echt wel vanzelf komen, en als je heel geforceerd snel een lief wil vinden duurt het meestal toch niet echt lang, het gaat veel beter wanneer zoiets spontaan groeit.

Groetjes
Lot
Hey!

Nee, alle datingsites zijn 18+, het is dus niet de bedoeling dat je dar komt, en als jongere ook niet nuttig of veilig.
Je kunt bv. een nieuwe hobby starten , een nieuw instrument leren o.i.d. waarvoor je in een groepje met leeftijdsgenoten terechtkomt.
Ik ben echter wel van mening dat je niet zo bewust op zoek moet gaan naar een relatie, zeker nog niet als 13-jarige.
Dit zal echt wel vanzelf komen, en als je heel geforceerd snel een lief wil vinden duurt het meestal toch niet echt lang, het gaat veel beter wanneer zoiets spontaan groHey!




thxx voor de tips ik vroeg me gewoon af snap dat niet veilig is maar vroeg me wel af en btw ik speel trommel nouja speelde meschien kan ik inderdaad ergens naar een club gaan waar ook meisjes zijn van me leefetijd of gewoon jongens waar mee ik vrienden kan maken en dan komt het van zelf inderdaad.

thx voor de tips
Hey, wat je ook kan doen is extra les volgen op school. Misschien wordt er bijles gegeven? Of een soort debatclub? Daar kun je ook nieuwe mensen ontmoeten. Naast sport is zo iets extra's op school niet voor een lange tijd, maar voor een korte periode en vaak zijn zulke lessen gratis. Moet je school dat wel organiseren, natuurlijk.

Groetjes,
Geen_Naam
als ik een meisje leuk vind en we hebben wat gepraat en vind haar leuk moet ik dan overwegen om te vragen voor een date of is dat niet verstandig
als ik een meisje leuk vind en we hebben wat gepraat en vind haar leuk moet ik dan overwegen om te vragen voor een date of is dat niet verstandig

Dat kun je zeker overwegen.
Je moet wel zeker weten voor jezelf of je echt verliefd bent op haar (in dat geval en als het goed aanvoelt tussen jullie: ja), of als je dat enkel wil doen om een liefde te zoeken (in dat geval zou ik het niet doen).

als ik een meisje leuk vind en we hebben wat gepraat en vind haar leuk moet ik dan overwegen om te vragen voor een date of is dat niet verstandigDat kun je zeker overwegen.
Je moet wel zeker weten voor jezelf of je echt verliefd bent op haar (in dat geval en als het goed aanvoelt tussen jullie: ja), of als je dat enkel wil doen om een liefde te zoeken (in dat geval zou ik het niet doen).

oke ik zal als het gebeurd de kans nemen ik zal voor dat ik doe wel nog 1x na denken want meschien krijg ik anders spijt (jullie zijn de beste 7llie geven goeie raad)
jo Lotte ik bekeek je profiel eve maar hoe oud ben je eigenlijk en btw ik hou ook van mensen helpen en muziek en vooral van zingen en honden
jo Lotte ik bekeek je profiel eve maar hoe oud ben je eigenlijk en btw ik hou ook van mensen helpen en muziek en vooral van zingen en honden

Ik vind het heel tof dat je dezelfde interesses hebt!
Het is echter niet de bedoeling dat je off-topic gaat en naar dingen over andere forumgebruikers gaat vragen die niets met het topic te maken hebben. Mijn leeftijd doet er hier ook niet toe.
P.s. het Is Lot.

Groetjes
Lot

jo Lotte ik bekeek je profiel eve maar hoe oud ben je eigenlijk en btw ik hou ook van mensen helpen en muziek en vooral van zingen en hondenIk vind het heel tof dat je dezelfde interesses hebt!
Het is echter niet de bedoeling dat je off-topic gaat en naar dingen over andere forumgebruikers gaat vragen die niets met het topic te maken hebben. Mijn leeftijd doet er hier ook niet toe.
P.s. het Is Lot.

Groetjes
Lot


was niet slecht bedoelt maar wou gewoon weten met hou oud iemand ik eigenlijk spreek en sowiso ik vind het leuk om met mensen te praten die de zelfde dingen gemeen hebben met mij :D
Hey Owen275,

Er bestaat geen datingsapp/datingssite voor kinderen van 13+

Er bestaat wel een vriendschapsapp die vaak gebruikt word voor daten enzo. De app is gratis te downloaden in de app/playstore en heet Yubo.
(Geel icoon)

Succes nog met de weg naar liefde. En het moet op je pad komen, niet gezocht worden (;

Reageer