Vraag

Liefde voor een meerderjarige

  • 11 November 2019
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen ik ben een mijsje ik ben 17 jaar en ik had een jongen graag in 2017 die in een snackbar werkt en die ik nu nog altijd graag heb dus ik paseerde altijd voor die snackbar en hij glimlachten mij en keek mij altijd aan dan op een dag in 2017 was ik aan de bpost voor hem ik zijn straat en hij was naar mij gekomen hij zag mij buiten en hij is dus naar mij gekomen en hij was 1 meter van mij nu in 2017 was mijn buurman mijn nummer gaan geven aan die jongen en hij zijn nee ik ben niet geintereseerd omdat ze minderjarig is en zijn vader zij ook ik wil geen problemen de is minderjarig en dan in 2018 bleef il passeren en hij keek mij nog altijd en glimlachte hij mij nog en dit jaar heb ik geprobeerd om naar hem te gaan als hij de auto was aan het uitladen en hij heeft zijn vader geroept en hij is dan naar buiten gekomen en hij heeft teken gedaan van weg te gaan en dit jaar heeft die jongen mij gezwaait en naar mij hallo geknikt met zijn hoofd en hij is 19 il versta echt niks aub mensen help mij dringend !!!


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Gewoon een frikandel halen :)

 

-De vriendinloze NoLife

Hmm ik weet niet hoor .😑😅

Ik heb meningen nodig en hoe ik moet doen 

Reageer