Vraag

liefde vergeten

  • 30 September 2022
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

Ik zou graag tips willen over hoe je een jongen vergeet. 3 jaar lang hield ik van hem maar hij heeft me beschadigd en veel pijn veroorzaakt. Desondanks dat vind ik hem nog steeds leuk en ik zou alles ervoor willen doen om dat gevoel weg te krijgen.. Iemand die dit heeft gehad?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

ehh tja, ik heb geen ervaring maar ik denk dat je gewoon afleiding moet gaan zoeken en er vanzelf wel weer overheen komt. tijd geneest alle wonden!

It's just a phase………

 

Reputatie 4
Badge +2

Hi,

Ik zat ongeveer in dezelfde situatie (zie je bij me topic) Jongens komen jongens gaan. Helaas gaat het zo:(

 Als hij je zo veel pijn heeft gedaan dan is hij niet waard. Je verdient veel beter. Je verdient een mooie knappe betere coole behulpzame zorgzame lieve jongen. Niet zo iemand als hij:(

Pijn vanbinnen is veel erger dan die vanbuiten. Vanbuiten gaat het weg. Over 2 weken is het al weg. Dan is de littekens verdwenen. Maar vanbinnen blijft het maandenlang zitten of als je niks aan doet jarenlang. Die littekens vanbinnen zijn heel pijnlijk. Hij is je niet waard. Zo iemand die je pijn doet is niet waard. 

Toen ik net als jou hopeloos was at ik CHOCOLA. 🍫🍫🍫🍫 Chocolade helpt echt. Er zit zo'n stofje in waarvan je vrolijk van wordt :) 

Wat ook werkt is om een lijst te maken van dingen die stom is aan hem. Misschien stinkt hij. Of kon hij niet dansen. Nu ik mijn lijst terug leest ga ik echt stuk. Maar het is wel waar. In mijn lijst staat bijvoorbeeld :

- Hij is zo mini. Ik moet bukken om een high five te geven

Een beetje overdreven? Maar klein is hij best wel.

- Hij liegt echt vaak

Dat is 100% waar bij mij

- Hij is vaak chagrijnig 

Hij is altijd chagrijnig. Dit ben ik 😎🤡🤠 Dit is hij 😶😑😐 

 

Laurens

Reageer