Liefde & Pushende omgeving

  • 27 October 2019
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik wil dit gewoon even van me afschrijven. Maar reacties zijn altijd welkom.

 

Sinds een paar weken bericht een meisje me. En ik, en mijn omgeving, merk dat ze me echt leuk leuk vind. Ik vind haar echt aardig, maar ik ben denk ik niet verliefd op haar. Ik zie haar als gewoon een goede vriendschappelijke vriendin. 

Mijn omgeving (gezin, familie en vrienden) zijn me helemaal aan het uithoren en pushen me om verkering te nemen. Ik wordt er echt gek van.

Maar ik denk dat ik op jongens val (weet het niet zeker). En ik vind deze hele situatie echt gewoon niet leuk meer. Ik wil alleen niet zeggen dat ik op jongens val, want dat weet ik niet zeker. 

 

Iemand tips?

 

Groetjes

 

 

 


5 reacties

Ik zou het gewoon proberen. 

Ikzelf wist het ook niet goed, maar ik voelde wel iets anders voor haar dan voor mijn alledaagse vrienden. Later ben ik echt smoorverfliefd op haar geworden, dus ja. En we zijn na een jaar ook nog samen. 

Dat je familie je niet gerust laat daarover is ernstiger, je moet de beslissing rustig kunnen nemen. Ikzelf heb ook een dag gewacht om op haar aanzoek te antwoorden.

Weet ook niet wat je met opdringerige familie moet aanvangen.

Reputatie 3
Badge +3

Als reactie op Beginneling, zou ik het niet doen.

Je hebt geen romantische gevoelens voor haar en je moet geen verkering met haar nemen gewoon omdat ze je leuk vindt. 

Ik zou zelf liever goede vrienden zijn met mijn crush dan een relatie hebben maar weten dat mijn gevoelens niet wederzijds zijn. 

hopelijk heb ik je kunnen helpen!

veel geluk ermee.

 

Reputatie 3
Badge +3

over het andere, je familie houdt vanzelf wel op met pushen, mag ik hopen. Je kan ze ook duidelijk maken dat je het echt niet leuk vindt en dat je je er echt aan stoort. 

 

of je slaat 2 vliegen in 1 klap en vertelt ze dat je misschien op jongens valt (hoewel ik dat niet zelf zou doen, het is gewoon een idee)

 

Badge

Oke als je dat meisje niet leuk vind moet je het niet doen wat je familie ook zegt ga altijd af op je EIGEN gevoel, en ten tweede als je denkt dat je op jongens valt: wat maakt het uit? Ik maak zelf echt geen verschil tussen mensen die hetro, bi of gay zijn dus je hoeft het niet te zeggen ze komen er vanzelf wel achter als het zo is. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

 

groetjes van mij💋

Reputatie 1
Badge +1

Ze kunnen je niet verplichten om verkering met haar te hebben. Je kunt haar natuurlijk afwijzen maar nog wel goede vrienden zijn met haar. Je kunt je familie duidelijk maken dat je geen interesse in haar hebt en als de tijd rijp is misschien vertellen dat je mogelijk op jongens valt, en als ze door blijven gaan, gewoon zeggen dat je wilt dat ze stoppen met erover door te gaan.

 

-De vriendinloze NoLife

Reageer