Vraag

liefde probleem

  • 28 March 2020
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey allemaal. Ik ben dus een jongen van 13. Ik heb dus een tijdje geleden een meisje leren kennen op insta. We hebben elkaar goed keren kennen en werden al snel hele goede vrienden op het internet. Ik begon haar ook leuk te vinden en een 2 dagen later zij ze dat ze een cruch op mij had. Ik zij, ik vind jou ook leuk. Maar zij woont  dus aan de andere kant van nl. Wat moet ik nu doen want ik wil haar heel graag in het echt zien en zij mij ook. Alvast bedankt.

 

xx me


3 reacties

Hey, 

Wat moeilijk. 

Heb je dit al aan je ouders verteld? Het lijkt me namelijk handiger als je ouders hiervan af weten, ze zullen er toch ooit achterkomen. Daarnaast lijkt het me moeilijk om als jongen van 13, zonder dat je ouders het weten, naar de andere kant van nl te reizen. 

Als je je ouders dit al hebt verteld, kan je ze dan vragen om naae haar toe te brengen? Ik weet niet hoe makkelijk je ouders hierover zijn.

Hoe zit het met haar en der ouders? Weten die dit? Misschien goed als je hier met haar over praat.

Suc6,

Xx🍀

Heyy, zoals @Anoniempje3 zegt, weten je ouders het? Je kan het vertellen en vragen of je een keer met haar kan afspreken. Je kan ook facetimen met haar zodat je kan praten. 

Verder heb ik niet heel veel tips, maar veel succes! Liefs, Naira193 :heart:

Hey allemaal. Ik ben dus een jongen van 13. Ik heb dus een tijdje geleden een meisje leren kennen op insta. We hebben elkaar goed keren kennen en werden al snel hele goede vrienden op het internet. Ik begon haar ook leuk te vinden en een 2 dagen later zij ze dat ze een cruch op mij had. Ik zij, ik vind jou ook leuk. Maar zij woont  dus aan de andere kant van nl. Wat moet ik nu doen want ik wil haar heel graag in het echt zien en zij mij ook. Alvast bedankt.

 

xx me

Hee ik denk dat je het moet vergeten want je bent nu nog jong en je Leert nog echt veel meer leuke meisjes kennen!

Reageer