Vraag

liefde

  • 26 February 2020
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Badge

Oke kijk, ik vind dus een jongen nu al heel lang leuk en hij zit op dezelfde school als mij. Nu ist zo dat ik niet met hem durf te praten omdat hij weet dat ik hem erg leuk vind dus ik heb wel met hem gesnapt en gdmmt enzo, laatst hadden we een heel leuk gesprek en toen jet eindigden had hij tegen een vriendin die wij delen gezegd dat hij mij niet wil ofzoiets. Alleen als ik hem dus tegen kom staart hij me altijd aan met een blik waardoor ik het gevoel heb dat hij me toch wel leuk vind. Ik vind m echt echt heel leuk maar ik kan/wil hem niet loslaten, wat moet ik doen??

(Ik durf niet meer tegen hem te praten ook niet via snap of iets omdat hij me niet leuk vind ben ik bang dat ik m stoor enz)

 


1 reactie

Hey @Lolxxx , 

Ik denk dat het beter is als je gewoon je eigen weg gaat volgen.. 

Daarmee bedoel ik dat hij het volgens mij verwacht dat jij achter hem aan blijft gaan, want logisch heb je het er met je vriendinnen over en 1 daarvan deel je met hem. Hij heeft bij haar al aangegeven jou “niet leuk te vinden “ . Wel blijft hij zoals jij zegt “je aanstaren” wat dan ook weer erg opmerkelijk is. Wie weet vindt hij jou wel leuk, maar wil hij het meer van jou kant af laten komen.. 

Ik zou nu gewoon even een toneelstukje opvoeren, dus gewoon doen alsof je hem volkomen vergeten bent en je hem de aandacht niet meer geeft die hij eigenlijk verwacht. Ook al durf je geen DM’s , appjes etc. Te sturen weet hij toch dat je nog met hem bezig bent. En dat idee moet je proberen te laten verdwijnen bij hem… 

Meestal heb je dan het effect dat hij jou gaat connecten, natuurlijk ken ik hem niet maar meestal werkt dit bij de jongens logica.. 

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen ; ) 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets weten? Kun je me altijd terug feedbacken!

Liefsss, JustHelping. 

Reageer