Skip to main content

Hallo,

Ik ben nu 14 jaar en zit dus in het derde middelbaar. In mijn hele leven heb ik nog nooit een vriendje gehad en ik vind dit een beetje raar. Al mijn vriendinnen hebben al zeker 1 keer een vriendje gehad, maar ik niet. Ik wil echt eens een vriendje hebben! Ik denk vaak echt dat ik niet goed genoeg ben voor mensen. Of niet mooi genoeg! En als jullie zeker tips hebben hoe jullie jullie eerste liefde hebben gevonden of er mee omgegaan is. Laat zeker weten! 

Hallo Liesje05 :)

Je bent mooi zoals je bent. Ik ben 13 en ik heb ook nog nooit een vriendin gehad. Mijn beste vriend heeft al 4 maanden een vriendin en dan wil ik soms ook wel een vriendin alleen ik leef gewoon zonder vriendin en ben er aan gewend om single te zijn. Ben je op dit moment verliefd op een jongen? 

-Dr8gon99

Hallo,

Als je niet verliefd bent, is het toch niet zo erg? Verliefd zijn op iemand, dat is pas vervelend. Dan verlang je de hele tijd…

Wil je echt een vriendje? Word dan eerst verliefd. Dus ga naar plekken waar je mensen tegen kunt komen; gelukkig is school daar een goede plek voor. Zie je dan een leuke jongen? Geef hem dan een briefje, of zoiets. Probeer zijn interesse te wekken.

Ik ben ook verliefd, maar dat ging heel makkelijk. Ik zag gewoon een leuk meisje en toen dacht ik: ja, daar moet ik verliefd op zijn. Toen was ik verliefd. En elke dag werd ik steeds verliefder, nu ben ik het nog steeds. Helaas is het nu vakantie en zie ik haar dus niet meer. Als je tips voor me hebt, dan kun je mijn topic bekijken.

Hey, ik snap je precies! Ik ben 16 en heb nog nooit een vriendin gehad, laat zeggen dat ik de komende 5 jaar niet meer verliefd ben geweest. Natuurlijk is het lastig dat jij geen vriendje hebt maar op een dag krijg jij zoals iedereen er ook een. Je moet gewoon afwachten, want je kan jezelf niet dwingen om verliefd te worden. Natuurlijk baal ik er ook van dat ik nog nooit een vriendin heb gehad en bijna al mijn vrienden/vriendinnen wel. Maar dat heeft iedereen die nog geen vriend/vriendin heeft gehad! Dus nogmaals: geef het de tijd en denk hier niet teveel aan. Dan ben je voor dat je het weet verliefd :) 

PS: twijfel niet om hoe je bent en om hoe je eruit ziet, iedereen is mooi op zijn eigen manier en daar past altijd iemand bij ;)

Ik ben 14 en heb ook nog nooit een vriendje gehad en als ik verliefd ben ziet hij me niet zitten of skipt hij me op snapchat. Ik voel me hier soms ook erg onzeker door. Wat eigelnijk niet zou mogen want we zijn nog jong ( dat zegt iedereen toch:) )  begin misschien met een beetje rond te kijken in de buurt naar jongens en praat daar misschien is mee? suc6 xx

Hey hoi ik ben 14 bijna 15.

Ik heb geen vriendje/vriendinnetje. ( tenzij je mijn hond meetelt (;  )

Ik zit in een vriendinnen groep van 8 meiden en guess what…

1 heeft een vriendje voor nog geen maand. Natuuuuurlijk plagen we haar ermee. 

Samengevat in mijn vriendinnen groep is die met n vriendje juist de enige. 

En je vind heus wel de ware! Bekijk t zo je bent 14 als t goed is heb je nog een heel leven voor je t komt echt wel goed! Liever een vriendje over een jaar die echt van je houd dan nu meteen eentje die gewoon bestaat en meer niet.

groetiesss mij

Heey girl , 

Dont worries er is geen leeftijd voor wanneer je een vriendje of vriendin moet hebben. Ik snap dat je er ook eentje wilt aangezien je vriendinnen er ook een hebben. Maar je moet liever hebben dat je een goeie krijgt in plaats van een paar slechte en dat je hart steeds gebroken gaat zijn. Maar als je echt n vriendje wilt moet je eerst verliefd zijn natuurlijk , kijk eens rond en leer iemand wat beter kennen , ga vaker afspreken en laat diegene weten dat je diegene wel leuk vind , als het wederzijds is dan zal t wel snel gebeuren💗. Liefde heeft geen haast , just wait ! Ik had op jouw leeftijd ook nog geen vriendje. Mijn eerste was pas toen ik 16 was , je hebt tijd genoeg dus !

Reageer