Skip to main content

hoi 

ik vraag me af hoe ik ooit een meisje ga vinden die mij leuk vindt en ook op meisjes valt ik was met veel lgbtq+ meisjes (en jongens) bevriend maar ben van school veranderd en ben van een school in nederland naar een school in belgie gegaan en daar weet niemand dat ik meisjes val en ben ik nog geen meisjes tegen gekomen die op meisjes vallen wat het bijna onmogelijk maakt om een vriendin te krijgen. ik ben er ook wel een beetje achter gekomen dat de meisjes uit mijn school minder oke zijn met gay meisjes er zijn wel 3 gay jongens op mijn school maar daar heb ik zelf niet zoveel aan heeft iemand mischien advies

groetjes lgbtqmeisje

Als je niemand vind, moet je wachten tot iemand zich preseert en dan vragen. Meer kan je niet doen op het moment (is mijn mening.)

Heyo,

It's true wat Beginneling zegt. Je kan gaan zoeken en zoeken wat je maar wilt, maar dat heeft toch geen zin. Je moet geduld hebben totdat je iemand tegen komt die jou leuk vind, of zelfs de ware is.  Dat kan even duren, maar het zal de moeite waard zijn!

See ya!

Spookyzx. 

Reageer