Vraag

Liefde

  • 27 March 2019
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

heee,

Ik weet het even niet meer.. tips?
ik wil graag met een meisje afspreken die ik leuk vind en ze vind mij ook leuk en heb nou al 2x gevraagd wnnr ze kon maar krijg dan een antwoord terug van dat ze even gaat kijken wnnr ze kan.. maar verder hoor ik er niks meer van.
Ik vind dit erg vervelend want ik wil dr graag in real zien en ze wou me dan knuffelen en zoenen roept ze steeds.. maar waarom dan die onzekerheid met afspreken en bellen? wel is ze beetje onzeker, maar idk als het daar aan ligt?

1 reactie

Hoi

Je probeert een afspraakje te maken met een meisje, maar concrete plannen volgen maar niet. Ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is. Het zou echter kunnen dat ze afspreken wat spannend vindt, en dat ze daarom voorzichtig omgaat met een eventueel afspraakje.

Bedoel je met 'in real' zien, dat je dat meisje kent via internet? Op een afspraakje waarop jullie elkaar voor het eerst in het echt zien, kan het verstandig zijn om af te spreken op een openbare plek. Dat idee geeft haar misschien een vertrouwd gevoel. Hebben jullie elkaar al eens gezien, bv. via een videocall?

Groetjes
Kenshin

Reageer