Vraag

Liefde

  • 22 March 2019
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas, maar ik “denk” dat ze niks voor mij voelt, dus wil ik graag met haar gaan praten etc, maar als ik tegen haar wil praten sla ik helemaal dicht of reageer ik heel raar voor mijn gevoel. Heeft iemand tips?

2 reacties

Heei hoi,
Super leuk dat je iemand leuk vindt. Vind het zelf altijd leuk!! Snap dat het ontzettend lastig is om met iemand te praten die je leuk vind, maar ik probeer het altijd door eerst een beetje te kijken wat hij of zij leuk vind en met wie hij of zij omgaat zo is het makkelijker om contact met haar te krijgen. Als je het toch lastig vind in het echt kan je altijd via snapchatt of insta te praten.
Ik hoop dat je hier iets aan heb:))
Gr xoxo
Hoi, Anoniempje,

Je kunt gewoon beginnen door onschuldige vragen te stellen als je de kans hebt. Dan vraag je bijvoorbeeld iets als: 'Weet jij wat het huiswerk is?' Of je vraagt of ze huiswerk vaak maakt, of je bedenkt leukere vragen. Als je haar niet durft te spreken met mensen erbij, kun je het doen als jullie elkaar alleen tegenkomen.

In de klas kun je haar aanspreken door in de buurt van haar te zitten, misschien naast een vriend, en dan kun je haar bij het gesprek proberen te betrekken.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam

Reageer