Skip to main content
Vraag

Liefde

• January 18, 2026
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi ik ben een meisje (12 jaar, binnenkort 13) 

Over mij ik val op jongens en ik wil graag een vriendje maar er is niemand die mij wilt ik ben best slank tenminste dat zegt iedereen ik heb zeer platte borsten (cup A 70)

Maar dus ik wil een serieuze relatie met een jongen ik heb geen jongens vrienden ik wil graag een jongen die ouder is dan ik mijn BFF heeft een vriendje en hun relatie is heel serieus mijn andere BFF heeft ook een vriendje en dan heb je singel als een pingel. heeft iemand tips please 

P.S. Kan iemand uitleggen waarom de jongens van mijn jaar zo kinderachtig zijn (zit in brugklas) ze gooien altijd pennen , pepernoten, of propjes naar mijn hoofd (word niet gepest hoor 😇)

Alvast bedankt 

😊

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 19, 2026

Ten eerste, je borsten maken helemaal niks uit als je een écht vriendje wil. Die gaat namelijk voor het innerlijk. Naar mijn mening iig. 😉  en je zegt dus een vriendje te willen. Vind je ten tweede wel iemand leuk? Anders wordt het moeilijk. Je kan jezelf niet dwingen een vriendje te hebben. En ik denk dat je eerst vrienden moet worden met hem, zodat je closer wordt en zeker weet of je hem leuk vindt. Waarom de jongens in je klas kinderachtig zijn weet ik niet 😂. Dat zal denk ik verschillen per klas en als 1 iemand het doet vinden de anderen het ws ook "cool" en doen ze hem na. 

En het komt heus vanzelf wel. Ik weet zeker dat je ooit een vriendje hebt. Je bent nog jong🙃 trouwens, ik ben ook single😅 Dus dat is vrij normaal vgm. 

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 19, 2026

Je bent nog jong, je hebt nog tijd genoeg om een leuke jongen te vinden.  Echt waar: er komt heus iemand oip je pad.

Ha, ja: brugpiepers.  Ze zijn onzeker en verstoppen dat achter onnozelheid en aandachtzoekerij.  Ze zoeken hun plekje in de groep door op te vallen en uit te dagen.  Daarbij komt dat meisjes sneller ontwikkelen dan jongens, waardoor die jongens nog kinderachtiger lijken dan ze zijn.  Je zou eigenlijk medelijden met ze moeten hebben.  Ze groeien er wel overheen.   Het goede nieuws is dat ze eigenlijk alleen in groep zo stom doen.  Als je er eentje apart hebt, zul je merken dat ze best wel meevallen en zelfs vaak heel aardig en lief zijn.  Isoleer er eentje van de groep en sla dan je slag!

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 19, 2026

Hoi,

Relaties horen niet gepushed te worden. Meeste relaties van tieners gaan ook uit doordat ze per se een relatie willen en geen liefde hebben voor elkaar. En lichaam boeit jongens niet hoor. Wanneer dat wel is dan is dat een harde red flag.

Trouwens: bruggers zijn super kinderachtig maar wanneer je dat gewend bent is het wel normaal. In de 3e werd er bij ons ook bijv. met een stoel gegooid.

Groetjes,

ghast

• January 25, 2026

hey je bent 12 dus echt geen haast en sws is het heel normaal voor jou leeftijd dat je (nog) geen borsten hebt. en je zegt dat je geen leuke jongen kent dus dan heeft het ook nog geen zin denk ik, je vind echt wel iemand! xx

• February 26, 2026

de jongens uit de eerste zijn zelf nog heel onzeker en moeten nog ontdekken wat zij zelf willen, maak je niet druk🥰 hoe ouder je word hoe minder raar jongen relaties en liefde gaan vinden😊