lesbisch?bi

  • 27 June 2018
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi,
ik ben een meisje van 15 en ben waarschijnlijk bi
ik vind dit heel moeilijk want ik durf het niet te zeggen tegen mijn ouders en vrienden
de rede hiervan is omdat ik het voor 80% zeker weet en ik voel me er ook nog heel rot over
ik kan me ook helemaal niet meer concentreren
kan iemand me alsjeblieft helpen
groetjes puzzelkind

5 reacties

Oke. Weetje wat ik van jou vind. Je bent een topper, echt waar. Misschien kan je het eerst degene vertellen die je het meest vertrouwt. Het is niet makkelijk maar wel goed. Dan doe je het samen met die gene. Je kunt zeggen: "hee, er is een kans dat ik op meisjes val." Als die gene dat niet accepteerd dan is die gene jou niet waard. Ik vind je geweldig, echt suuuuper stoer dat je het hier alleen al durft te zeggen. Ik wens je heel veel geluk in het leven en sterkte toe. Het leven is te kort om te treuren. -Roos
ten eerste vind ik deze reactie heel fijn
ik vind het heel fijn dat ik het in elk geval heb opgeschreven en ik wil het wel heel graag vertellen aan mijn aller beste vriendin
maar ik vind het nu heel erg eng om te zeggen want ik heb al een keer reacties gekregen van een vriendin een vriendin van mij en toen zij ze zo gelijk van waarom denk je dat en dat maakt me dan weer heel erg onzeker om met iemand anders er over te praten
ik durf het zelfs niet tegen mijn broer te zeggen
maar nogmaals heel erg bedankt voor je bericht
en een andere vriendin van mij is ook nog heel er racistisch
ze maakt in elk geval racistische grappen
dat maakt het ook heel moeilijk om er over te praten
Denk dat iedereen weleens een grap heeft gemaakt over de lgbt community, dit betekent niet perse dat diegene ertegen is. En als dat wel zo is is diegene het niet waard om vrienden mee te zijn.
heel erg bedankt ik heb geprobeerd het tegen mijn broer te zeggen
maar mijn broer zij toen van ja het maakt niet uit maar jij weet nog niet wat de betekenis is en je onderzoek er naar toe mag echt nog wel langer duren
zou dit zijn dat hij me probeerde te steunen???

Reageer