Vraag

Lesbisch

  • 2 January 2019
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben al 2 maanden verliefd op mijn buurmeisje (ben zelf ook een meisje) en ik weet niet wat ik er mee aan moet. ik kan echt alleen maar aanhaar denken en als ik met haar praat stotter ik helemaal... ze heeft ook een vriend dus onbereikbaar voor mij. Kan iemand helpen?????

2 reacties

Hey,

wat een vervelde situatie ben je in terecht gekomen.

Heb je er al met iemand in je omgeving mee gepraat? Dit kan met een vriend(in), familielid, mentor, vertrouwenspersoon, ook kan je voor een gesprek altijd terecht bij de kindertelefoon.

Als je zeker weet dat je lesbisch of bi moet je toch een keer uit de kast komen. Ik wil je nu niet gaan dwingen, maar ik denk dat het uiteindelijk een opluchting is. Je kan het moeilijk heel je leven ongelukkig zijn omdat je het verzwijgt. Je kan naar haar reactie kijken wanneer je dat gedaan hebt, soms als iemand in je omgeving uit de kast komt stimuleert dat andere om het ook te doen. Zelf heb ik daar geen ervaring mee dus kan je er niet zo goed mee helpen, sorry.


Sterkte!

Bedankt voor de hulp, ik ga er met mijn mentor even over praten. Ik ben wel al uit deckast gekomen voor vrienden en familie maar ik ga proberen het haar te vertellen, ik ken haar al erg lang dus miss. Begrijpt ze me wel.

Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon ivm leesbaarheid forum
Graag gedaan!

Als het niet lukt om het tegen haar te vertellen, omdat je er moeite mee hebt. Kun je altijd het indirect doen, dus door iemand anders het laten doen of zo iets dergelijks,

Ik hoop voor je dat het goed komt.

☀️

Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon ivm leesbaarheid forum

Reageer