Beantwoord

Lesbi

  • 2 April 2019
  • 1 reactie
  • 411 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje van 17 jaar en ik vind een ander meisje in mijn klas heel interessant! Ik weet nog niet zeker of ik lesbi ben maar wil graag een move naar haar maken maar weet niet zo goed wat ik moet doen! Heeft iemand (iemand die lesbi is zou fijn zijn) een idee hoe ik dit het neste kan doen zo der raar over te komen? Ik heb hara op instagram en facebook dus daarmee iets doen zou ook kunnen! NEED HELP! X
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 April 2019, 22:31

Bekijk origineel

1 reactie

Hey!

Je voelt je aangetrokken tot een meisje van je klas, maar weet nog niet echt zeker of je lesbisch (of bi of pan) bent.
Misschien kun je al beginnen met eens wat vaker met haar optrekken als vriendinnen, zo leren jullie elkaar beter kennen. Op die manier zal het ook vlotter lopen om haar over jouw liefde te vertellen.

Ik denk dat het belangrijkste is , dat je jezelf blijft.
Vaak zijn vriendinnen wel close met elkaar en vertellen ze elkaar ook relatief vlot dingen over hun verliefdheid. Wie weet kom je er zo achter wat haar geaardheid is, en kun je misschien subtiel laten merken dat je haar wel echt leuk vindt, of gewoon vertellen natuurlijk.

Sorry, heb niet zoveel inspiratie, probeer echt op je gevoel af te gaan, dat werkt meestal het beste, en zoek een rustig moment (zonder klasgenoten of familieleden om jullie heen) om het haar te vertellen.

Groetjes
Lot

Reageer