Skip to main content
Vraag

leraar verliefd op mij?

Forum|alt.badge.img

Hoi. Ik denk dus dat mijn leraar verliefd op me is.

We hebben veel contact. En zelf een keertje afgesproken buiten school. En ook nog een keer 1 uur gebeld.

Elke keer kijkt hij naar me en noemt hij me lieverd enzo en hij raakt me aan (gewoon op me schouder en bovenarm).

Ook heeft hij me mooi genoemt en geeft hij me elke keer weer complimenten.

Laatst zei hij dat ik soms 18 lijk en dat we moeten wachten tot ik 18 ben en dan kunnen we "vrienden" zijn. Ik zei tegen hem dat ik gewoon aardig deed en hij trok dat in twijfel.

Maar hoe weet ik of hij me echt leuk vind???

19 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 4, 2026

Hoi,

Om heel eerlijk te zijn.. dat hij dit vanuit zijn positie doet is fout en mag niet eens.. Ik zou er vooral niet in meegaan en het melden bij school, dat hij over dat 18 jaar begint zegt al wel genoeg dat hij prima weet dat het niet mag/ oké is wat hij doet.

Liefs ♥

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 4, 2026

Hey  hij weet dat hij  fout is om  zelf al zegt over 18 jaar maar hou oud is hij zelf dan 

Ik heb zelf keer gehad dat jongen stage liep bij ons op school best ook wel knap  die mij ook wel mooi vond al mijn vriendinnen waren jaloers dat hij mij wilde  en bun niet 

Forum|alt.badge.img

Ja maar het ding is dat ik hem wel best wel leuk vind…

En we hebben ook een best goede band maar ja.

Forum|alt.badge.img

Hey  hij weet dat hij  fout is om  zelf al zegt over 18 jaar maar hou oud is hij zelf dan 

Hij is zelf 30

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 4, 2026

ja dat begrijp ik ook wel maar kijk uit hij kan ook andere bedoeling hebben 

Hij is zelf 30

Oké maar hoe oud ben je zelf dan 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • May 4, 2026

Hey, ik sluit me volledig aan bij ​@Cantaloupe, is echt gwn fout. Melden en hem negeren. 

Yusa x 

Forum|alt.badge.img

ja dat begrijp ik ook wel maar kijk uit hij kan ook andere bedoeling hebben 

Hij is zelf 30

Oké maar hoe oud ben je zelf dan 

15...

Forum|alt.badge.img

@Yusa Ja snap ik, maar ik vind hem ook leuk. En hij heeft al zoveel voor mij gedaan en opgeofferd. Dus zo makkelijk kan ik dat niet doen

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 4, 2026

Het is hetzelfde alsof jij met een baby een relatie zou willen bij wijze van spreken

Forum|alt.badge.img

Het is hetzelfde alsof jij met een baby een relatie zou willen bij wijze van spreken

Ja maar dat is niet zo...

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 4, 2026

@Weetgeennaam88 Ik persoonlijk zou me niet hechten aan die persoon ik zeg je heel eerlijk beste iemand van je eigen leeftijd vinden en dit hem duidelijk maken en je grenzen aantonen

Forum|alt.badge.img

@Weetgeennaam88 Ik persoonlijk zou me niet hechten aan die persoon ik zeg je heel eerlijk beste iemand van je eigen leeftijd vinden en dit hem duidelijk maken en je grenzen aantonen

Ja snap ik, maar hij is gewoon de enige die me echt begrijpt en me echt ziet zitten. 

Als ik bij hem ben dan voel ik me ook zo fijn en op me gemak

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 4, 2026

@Weetgeennaam88 ik kan me het ergens wel een beetje voorstellen, maar wees je ook bewust dat mensen dit helaas met verkeerde bedoelingen heel goed kunnen naspelen.. Dat hij veel voor je doet, opoffert kan ook bewust zijn om je juist het gevoel te geven wat je nu hebt en je afhankelijk te maken van hem.

Ik gun je een gezonde relatie, dat je je nu nog niemand kent die je begrijpt betekent niet dat dat niet gaat veranderen. En hoop dat je onze woorden ter harte neemt❤

Forum|alt.badge.img

@Cantaloupe Hii, ja ik snap dat sommige mensen ook verkeerde bedoelingen hebben.

Daarom vind ik het ook zo lastig.

Helemaal omdat het bij mij thuis ook zo'n chaos is en ik geen andere vertrouwde volwassene heb om hier over te praten. 

Het is dus super kut allemaal en ik twijfel echt welke bedoelingen mijn leraar heeft. En natuurlijk of dat hij me leuk vind (ben 90% overtuigt van wel). 

Maar wel bedankt voor je lieve woorden!

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Weetgeennaam88 ,

Kun je hier wel met je mentor/ andere docent op school over praten? Ik snap dat het lastig is maar dit is gewoon niet goed en gezond los van het feit of hij wel of geen goede bedoelingen heeft. Als hij hier mee door gaat kan het hem zijn baan kosten. Ik snap dat het lastig om dat in te zien als je het gevoel hebt hij je echt ziet zitten, maar dat maakt het nog niet goed. Verder sluit ik me bij ​@Cantaloupe aan. Denk ook aan je eigen veiligheid ♥️

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 5, 2026

Hallo ​@Weetgeennaam88 

Weet je hoe leuk of aardig je een docent ook vind. Je moet oppassen weet je. Als hij iets zegt over dat hij wilt dat jij 18 bent ofzo weet je eigenlijk ook al dat hij uuh ja je weet wel. Wat je ook kan doen is op school navragen of hij dit ook met andere doet. Pas aub gewoon op mensen kunnen helaas gewoon erg zijn, hoe vriendelijk ze ook lijken.

Vriendelijke groet, 35 bomen

ps gewoon benieuwd welk vak geeft deze docent want ik heb een muziek docent die zich ook een beetje geil gedraagt bij 12 en 13 jarige leerlingen.

Forum|alt.badge.img

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@35 Bomen 

Hoi, 

Hij geeft natuurkunde.

En ik ben bijna wel zeker dat hij dit niet met andere leerlingen doet. Aangezien hij zn baan op het spel zet..

En hij gedraagt zich ook niet geil ofzo, maar hij doet wel anders tegen mij dan tegen zijn andere leerlingen. Hij doet gewoon zoals iemand zou doen als die gene verliefd is, maar bang is.

Met vriendelijke groet,

Weetgeennaam88

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 5, 2026

--onnodige quote verwijderd--

Ik zou toch uit kijken met hem je bent 15 hij is 30  misschien wil die dingen doen die jij niet wil doen en dat hij aanrand of erger 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 6, 2026

hey 

ik zou je graag willen op aanwijzen dat dit eigelijk totaal niet toe gestaan is ik zie dat je ook al goed door hebt dat dit niet mag en dat hij zijn baan op het spel zet dit kan heel erg straf baar zijn hij kan zijn baan verliezen en ook door zijn machtspositie is dit ook niet echt goed want hij kan je idd anders behandelen dan anderen ik weet dat je hem ook leuk vind maar je zou beter je gevoels aan de kan zetten en eens nadenken wat alle gevolgen kunnen zijn voor jouw en voor hem hij is ook 15 jaar ouder dan jouw en als hij wilt wachten tot je 18 bent kan dit eigelijk niet veel goeds betekenen probeer de band dat je nu hebt beetje per beetje af te breken en hem niet spreken online voor prive dingen alle ik zeg nu nie dat je niet meer mag praten met hem als het slecht thuis gaat maar hou het een leerling docent relatie en niets meer 

ik hoop dat je hier help mee hebt maar hier vooral niet op in gaan

xxx nevada