Hoi, ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas, heb het idee dat ze mij wel leuk vindt, flirt een beetje raakt me soms bewust aan. Maar soms reageert ze niet zet ze haar laatst gezien in whatsapp aan. En heb ik het idee dat ze er geen zin in heeft (doet ze dit express????). Ook gaat ze met meerdere jongens om, met mij wel iets meer en ze zoekt mij ook wel vaker op. Maar ik twijfel heel erg, we hebben al 4 of 5 keer afgesproken en ik weet niet of ik haar moet zoenen of verkering moet vragen??!! Help me please!!!!
Ik denk als je al zo vaak met haar afspreekt dat het meisje ook wel ergens iets zal voelen. Zelf sprak ik ook eerst een aantal keer af bij een vriendin we Knuffelden toen heel veel na 3 keer afspreken vroeg ik haar om verkering ze zei dat ze het nog niet zeker wist, een maand later na opnieuw enkele keren afgesproken te hebben wou ik haar kussen bij mijn thuis en leek het ook of ze niet wou. De volgende dag sprak ik haar er over aan op een feestje waarom ze niet wilden en toen zei ze dat ze wel wilde en gingen we naar buiten en kustte we, een week later waren we samen nu 2 jaar later nog steeds. Ik denk dat je haar beter eens subtiel probeert te kussen wijst ze je af wacht dan even en flirt in de tussen tijd nog een beetje met haar, uiteindelijk zal ze wel toegeven denk ik als ik kijk naar jouw bericht met de info over haar. Veel succes
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.