Vraag

Leeftijdsverschil van 6 jaar

  • 24 February 2019
  • 0 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi hoi, ik rij heel erg veel paard en heb sinds een half jaar een nieuwe instructeur. ik denk dat ik hem leuk vind. m'n ouders vinden eigenlijk alles wel goed omdat het gewoon een hele eerlijke en lieve jongen is. (ik en m'n broers en zussen worden best streng opgevoed en zijn geen kinderen die veel op straat zijn). we hebben hem leren kennen doordat ik eens per maand daar in het weekend slaap. zijn vader en moeder hebben een bedrijf dat met kinderen op hun boerderij een soort dagbesteding doet en er zijn voor sommige kinderen de mogelijkheid om in een groep te komen en daar dan eens per maand te slapen (ongeveer met 6 andere kinderen). ik zie hem dus best vaak. het is de regel daar (er zijn 2 huizen, een logeer gebouw met keuken en alles en hun eigen huis. mijn instructeur en zijn familie wonen gewoon in hun eigen huis en hebben ook niks met de logeer kinderen. alleen z'n moeder slaapt in het logeer gebouw.) nu is het enige probleem voor mij dat hij 6 jaar ouder is. het positieve is dat ik mentaal al best oud ben (klinkt echt raar maar ja) en we het zeker wel gezellig kunnen hebben met z'n 2e. hij heeft me al een paar keer naar huis gebracht en ik ben ook al een paar keer met hem mee geweest op wedstrijd. hoe zou ik indruk hem kunnen maken en hem laten merken dat ik hem leuk vind? ik hoop dat jullie mij kunnen helpen๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™

0 reacties

Geen reactie

Reageer