Vraag

leeftijdsverschil

  • 27 August 2019
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een jongen van bijna 15 en ik ben verlieft op één van mijn vriendinnen die 20 is. Zou dit een probleem zijn? Is het leeftijdsverschil te groot? Zou zei een lief van 5 jaar jonger willen? Please help me!!!

4 reacties

Je kan wat beginnen flirten met haar en zien hoe zij hierop reageert. Wat je ook kan doen is een vragenrondje doen waarbij je bv de vraag kunt stellen of je ooit iemand jonger dan jezelf zou daten. Probeer met wat subtiele hints er achter te komen.
Succes
Het ligt eraan, ik ben 14 en mijn vriendje is ook 4 jaar ouder. Ik zou gewoon wat meer met haar praten, afspreken als het kan, appen. Dat worden jullie nog wat closer en dan kun je misschien ook wat hints geven. Als zij ook signalen geeft dat ze op je is(als je niet weet wat die zijn, google is your best friend), kun je nog iets verder gaan en het haar misschien vertellen.
Ik weet niet hoeveel leeftijd voor haar betekent maar als ze een vriendin van je is heeft ze er waarschijnlijk niet te veel problemen mee.
hoi
hoe lang kennen jullie elkaar al? misschien maakt dat een verschil.
en ik heb gevonden dat het voor best veel personen geen verschil maakt
https://www.hln.be/showbizz/van-10-tot-34-jaar-verschil-op-de-liefde-van-deze-19-bekende-koppels-staat-geen-leeftijd~add0484e/
nog veel suc6❤️
Luciaa

Reageer