Vraag

leeftijds verschil en afstand relatie

  • 11 August 2019
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi

heb nu bijna een weekje met een meisje 91km van mij vandaan een best stukkie ik twijfel dus nu eigenlijk of ik er mee door moet gaan en zei is 21 ik ben 18 dus er is ook nog leeftijds verschil

mensen met tips zijn welkom

groetjes nick

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Afstand zou geen probleem moeten zijn als je echt van diegene houd. Ik snap wel jou probleem ik had zelf ook iemand wie ik leuk vond maar was zeker 1,5 uur reizen. Later is dat niks geworden want we trokken elkaar ook niet meer aan.

Leeftijd is maar een getal zeggen ze. Zolang jij je maar gelukkig voelt. Zo'n groot verschil vind ik het zelf niet.

Of je ermee door moet gaan? Dat is een keus die ik aan jou overlaat. Heb jij het ervoor over zo lang te reizen om haar te zien en andersom? Denk daar eerst over na. Ook of je een toekomst ziet met haar.

Groetjes 🙂
hoi,
ik heb zelf ook een relatie met iemand die 81 kilometer van mij vandaan woont en wij verschelen ook 3 jaar dus naar mijn mening is dit absoluut mogelijk!
vooral op zo'n leeftijd is dit mogelijk naar mijn mening, ook omdat je op die leeftijd meestal wat meer mobiel bent is dit dus ook wel te overbruggen.
misschien dat het achteraf toch niks word maar dan heb je het in elk geval wel geprobeerd.

ik hoop je zo geholpen te hebben

gr. bob.

Reageer