Vraag

Leeftijds verschil

  • 26 July 2018
  • 7 reacties
  • 197 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke k voel me nu al raar zonder dat k eigk wat op heb geschreven

Oke k begin

Nou sinds al best lang ken ik een meisje en ik kan erg goed met dr omgaan en met haar ist altijd leuk we doen vaak graag ook dezelfde dingen
Alleen ik vind dr dus leuk het vervelende is dat veel vrienden soms grapjes maken dat k dan fk pedo ben en daardoor ben k er erg onzeker over als k bij anderen (wat overgens weer weg is alsk bij haar ben) maar veel meiden vrienden zeggen dat t ni erg is o.a wat ze zeiden “kijk ff naar al onze ouders daar zit verdomme 4-10 jaar verschil in man zo er is dit toch niet je vind dr leuk wat een ander daarvan vind zou je niks moete boeien”
Om een nog langer verhaal kort te maken

Mag/kan dit en is het erg als zij 14 is en ik 18

Ik weet het niet meer HELP!?

7 reacties

(Ik ben nu 14 en zij bijna 11)
Beste NietBelangenrijk,

Wat vervelend om te horen dat je vrienden je een pedofiel noemen! Echter hoef je je niet druk te maken want dit valt niet onder pedofilie. En zolang jullie het samen leuk vinden en jullie er beiden geen problemen mee hebben dan is het toch hardstikke prima! Echter mag je nog geen seksueel contact hebben (Ik zeg het maar even). Dit is tot haar 16e illegaal.

Mvg,
Li2qs3
Reputatie 2
Badge +9
Ik vind het verschil wel aan de hoge kant. Ik ben het wel eens met je vriendinnen volwassen mensen daar zit soms ook een hoog verschil in qua leeftijden, maar ik vind dat toch anders dan nu.

Misschien zou je denken dit heeft er niks mee te maken, maar zei zit net in haar puberteit en is net begonnen aan het ontdekken van alles en jij bent eigenlijk daarin al veel verder. Dat kan voor problemen zorgen als het gaat om relaties.

Ik heb ooit of ooit tot vorig jaar een korte relatie gehad met een meisje van 12 jaar en ookal hadden we het heel leuk samen. Toch klopte er iets niet. En zij zat nog in groep 8 terwijl ik al op het MBO zat. Wat ik wil zeggen. Ik had behoefte aan een serieuze relatie (volwassen) en zei zat nog in een soort vriendje vriendinnetje relatie (onvolwassen). Dus ja het klopte gewoon niet (daarom is het ook uit).

Ik vind het dan ook zo lullig om te moeten zeggen dat je nu een beetje lijkt op een pedo, omdat je met een minderjarige een relatie hebt. En als je dan ook seks met der hebt, ja dan ben je helemaal verkeerd bezig of nou ja het hoort niet.

Om het niet langer te maken dan nodig is: Je moet goed opletten hoe je deze relatie hebt. En je moet snappen dat zei waarschijnlijk nog minder ver is in behoeftes dan dat jij dat bent.

Voor de wet mag het niet, maar als jullie beiden zeker er over zijn en goed naar elkaar luistert, dan kan het volgens mij weinig kwaad!

Gr:Mr. S
"“kijk ff naar al onze ouders daar zit verdomme 4-10 jaar verschil in man zo er is dit toch niet je vind dr leuk wat een ander daarvan vind zou je niks moete boeien” "
Het punt dat ze missen is dat hun ouders al een hele tijd geen grote veranderingen door hebben gemaakt, dus erg veel verschil zit er inderdaad niet tussen.

Er zit wel veel verschil tussen de mentale en fysieke ontwikkeling van een meisje van elf, die aan de puberteit begint, en een jongen van veertien, die al enkele jaren in de puberteit zit.
Oke dus 1. al krijg k met dr dan moet het sws geheim blijven (in gesloten kring fso) en pas als we bijde volwassen zijn kunnen we t zeggen

2. Ik haat de wet vaaker dus dees kan er ook wel bij

3. We luisteren altijd naar elkaar en helpen elkaar als het nodig is

K had meer maar da ben k kwijt ?
Reputatie 2
Badge +9
Je hoeft niet perse te wachten tot dat zei ook volwassen is, maar als zei 16 is of ouder dan mag het volgens de wet al dus nog 2 jaartjes stil houden.

Gr:Mr. S
Reputatie 2
Badge +9
Sorry ik dacht dat je al 18 was, dus dat veranderd wel het 1 en andere. Het zou nu niet heel veel uitmaken, omdat jullie beiden nog minderjarig zijn. Maar zoals @MensPersoon al zei en wat ik eerst zij fysiek en mentaal ben jij verder dan haar en daar moet je wel een beetje rekening mee houden.

Sorry dat ik verkeerd heb gelezen mijn excuses. Het zou nu niet erg zijn omdat tegen andere te vertellen, omdat jullie dus nog beiden minderjarig zijn.

Sorry,

Gr:Mr. S

Reageer