Vraag

lastige situatie met men beste vriendin en men crush

  • 14 January 2020
  • 0 reacties
  • 30 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik heb een crush op een jongens van men klas . ( lang verhaal even om te zeggen )

Het is echt een hele leuke jongen  . Ik ben wel al efkes op hem . Nu is het zo dat mijn beste vriendin niet in mijn klas zit dus als we dan afspreken praten we super veel bij . We vertellen dan alle bij over onze crush  . Mijn beste vriendin heeft nog een andere beste vriendin . Ik speel krachtbal en de beste vriendin can mijn beste vriendin speelt ook krachtbal . Ik moet soms tegen haar spelen maar ze zag er mij niet leuk uit . Er is dit jaar iets dat alle kinderen van mijn leeftijd moeten doen in de kerk dan moet je een paar keer voordien al gaan . Mijn bff dort da ding met mijn crush en haar bff . Ze zij tegen mij bij ons laatste afspraakje dat haar bff zij " die jongen daar is wel knap he " . Ze had het over mijn crush . Ik zal die bff bijna een keer zien op een feestje en weet niet als dat goed zal gaan . Het is ook zo dat ik na dit schooljaar niet meer bij men crush op school zit . Ik zou het graag aanmaken maar ik weet niet als hij mij leuk vind . Ik wil het ook nie aanmaken  via Whatsapp etc . Hij heeft het nu wat moeilijk thuis zij ouders gaan namelijk scheiden dus ja even om te zeggen 

 Dit is mijn verhaal 

Hopelijk laten jullie tips etc achter x


0 reacties

Geen reactie

Reageer